Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2025-07-12, 19:48   #76

Reg.datum: dec 2019
Sharp$: 18019
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Det går inte att slå ledarhästarna.
Jodå Örjan han kan
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2025-07-12, 20:29   #77

Reg.datum: dec 2019
Sharp$: 18019
Standard

Både Örjan och Wäjersten åkte på böter och avstängning för drivning i Sprinterloppet.
Det var en tuff slutstrid med ett Svenskt Rekord som belöning.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2025-07-13, 16:25   #78

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 4016

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Det går snabbt att åka in och ut or zonen
Men nu såg jag att GS75 på fredag ser väldigt V75-aktigt och intressant ut.
Nån gång ska va den första att prova på detta spel och varför inte när Törnqvist åker upp till Axevalla Hed med fem hästar. Min farmor bodde i Skånings Åsaka så i de här trakterna har jag cyklat runt mycket i min ungdom. Doften av forntid ligger tung här mitt emellan Skara Domkyrka och Varnhems kloster. Jag har inte sett några startlistor till lördag och söndag ännu men fredagens tävlingar ser ruggigt spännande ut. Börtas Ankare i sista är en självklar spik om den håller sig kring nuvarande procent. Hemmaplan och Mimmi vet nog vad hon gör när hon låter skorna vara på. Axevallas lååånga upplopp ger fördel för det bakre ledet.
bosseguldheden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td