|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#46 | |
|
Citat:
Det är grymt orättvist av experterna att snacka upp honom som en tänkbar vinnare. Kenneth Haugstad hamnade som väntat i stort sett sist från spår 7, blir otroligt spännande med annan kusk som nykastrerad. Var riktigt bra trots kusk och spårhandikapp. |
||
|
|
|
|
|
#47 |
|
Jag tycker inte att Noa gjorde något fel, utan körde ett väldigt bra lopp.
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Sexig inledning på V75. Spetshästarna levererar trots banans statistik ha,ha ! Kan det det vankas en fjärde Sexa ?
Inte omöjligt men knappast spets och slut. |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#51 | |
|
Citat:
Det krävs åratal av rutin innan en talang blir en faktor i V75 konkurrens. Jag sågar på intet sätt den unge talangen, men förväntar mig realistiska skattningar av travexpertisen. Det luktar Jackpot-omgång lång väg. Jackpot Hasse tvår sina händer med de långa fingrarna. Nästa vecka kommer fantastiska travdagar på Axevalla, ser enormt framemot nästa helg. Kommer att plöja loppen från hängmattan och inte en enda sten skall vara ovänd inför inlämningen på lördag. Kul som tusan, kommer det att bli. Allt gott till dig Shooter. Jajjan Senast redigerad av Jajjan den 2025-07-12 klockan 17:30. |
||
|
|
|
|
|
#53 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#54 | |
|
Administrator
|
Citat:
|
|
|
|
#55 |
|
F-n oxå. Trodde Björn skulle sätta klorna i vinnaren med mitt streck Hulte Annika.
Men hon pallade inte för tussrycket. Då var det roliga slut. Jepson är farlig att glömma. |
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
1,2,3,5,6,9
1,2,3,8,9 3,4,8,9,10,12 Måste ut med hundarna efter avd 5. Kollar de två sista avdelningarna i morgon. Går in tungt på lliren till V75 Axevalla lördag, hör jag något spännande skall jag försöka hinna med att lägga ut det här på forumet. God tur med liren. Jajjan |
|
|
|
|
|
|
#59 |
|
Administrator
|
Jo, som vanligt ryker man nog på någon av de betrodda på trippeln när man satt en 27-oddsare… men men, vi kämpar!
|
|
|
#60 | |
|
Administrator
|
Citat:
Nya tag!
|
|
|