|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#31 |
|
Över 200" om hagrid vinner,lycka till!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
bosseguldheden (+10) |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 4118Stats: - - ROI: % Vinstprocent: % |
Jag är redan nöjd av upplevelsen.
Gotland (+50) |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Olli Boko i sista så får jag vara nöjd med dagen.
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
En betrodd i sista och skillnaden mellan 8 och 7 rätt borde bli rekordstor . Bara betrodda hästar i sex lopp och så en ospelad vinnare i en omgång med ett antal miljoner extra i åttarättspoolen. Är väl närmast jackpot garanti på sexorna med utan singelprocentare i sista.
|
|
|
|
|
|
|
#35 | |
|
Citat:
7 rätt och inte ens i närheten av full pott. Inget gräm är skönt
Samson (+7) |
||
|
|
|
|
|
#36 | |
|
Citat:
Men skillnaden mellan 8 och 7 rätt som förväntat med sådant utfall och förutsättningar . Knappast många som jublade över 145 kr för en sjua efter att ha bränt spiken i tredje och 8 rätt ger 415 tkr. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Liisa (+12) |
||
|
|
|
|
|
#37 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#39 | |
|
Citat:
Bosse Guldsmeden. Heder Bosse, ditt fina system var värt ett långt bättre öde. Grymt snyggt tippat. Jag passade, då omgången såg ut att bara förlänga Jackpot Hasses stöldturné. När Hasse inte får travet att lyfta, flyttar han fokus från sitt eget ansvar att spel på trav vattentrampar och får alla att rikta fokus på nedläggningen av travspelets motor V75, till fördel för en ny spelprodukt kallad V85. Gissar att allt handlar om att återigen kvittera ut 4-5 miljoner i lön och tantiem ytterligare ett år. Jag ser bara en lösning om travet inte skall gå samma väg som i Italien, om det inte redan är försent och det är att Kroon och Skarplöth måste gå. De båda håller helt enkelt inte måttet och de lyckas inte få spel på trav och travsporten att lyfta. Parafraserar en av världshistoriens största hjärnor. Definitionen på idioti är göra samma sak om och om igen och förvänta sig ett annat resultat. A Einstein Att tro Kroon och Skarplöth skall lyfta travet efter år av misslyckanden är en är inget annat än en variant av idioti. Senast redigerad av Jajjan den 2025-07-10 klockan 11:48. |
||
|
|
|
|
|
#40 | |
|
Citat:
Dags för en utrensning och in med en modern Gert Lindberg med energi och framåtanda i avsomnade och helt odugliga ATG armadan. |
||
|
|
|
|
|
|