|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#46 |
|
Snyggt Jajjan. Jäklar vilket race. Rutinerade Jepson utnyttjade överpacen. Elitloppstempo första varvet.
Psst Gin o Tonic är ett säkert kort i värmen. En liten Ouzo eller Raki tar jag oftast efter maten. Bra för matsmältningen sägs de. Jag fångar varje halmstrå som rekommenderar uppiggande drycker. |
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Här höll det på att bli en liten grön fläck i brallan, tyckte inte jag hade råd med
Recycle Cash, nu stack Skoglund för tidigt, vilket blev min räddning. Jepson är grym! Tror inte på några jättestålar, även om Jepson rensade hyfsat med Nightlife In. 1,2,4,11 i avd 4 här kommer torskfrossan, då jag slösat streck en masse i avd 1,2,3 och hade behövt minst 4 streck till för att hinna fram till muggen när behöver rusa under loppet. |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Fick ett ryck och köpte en Harry Boy för en gångs skull.
I avd 4 är 0% aren 15 Yoe To Esme är streckad på två hästar. Hm den där Harry ?? !! |
|
|
|
|
|
|
#49 | |
|
Citat:
plättlätt utan brasa. Rankade ner vinnaren, kom med bara på spetshäst. |
||
|
|
|
|
|
#50 | |
|
Citat:
från bästa bakspår, så är hon med i matchen. Ett långskott, då det krävs en del om och men för att det skall gå. Mao all tur i världen. |
||
|
|
|
|
|
#51 |
|
License To Lead
Fuxen ser rejäl ut i värmningen och verkar ha stigande form. Jag sponsrar lite lätt. |
|
|
|
|
|
|
#52 | |
|
Citat:
Borta, men det blir nog pissutdelning. 8 Sassy But Classy nästa spik. 1,3,5,6,9 (fick med Epson AS) efter tips från Uffe. Nu drar jag ut med vovvarna och önskar alla här inne god tur med liren. Vi ses hemma hos Tjalla Malla nästa lördag, då Jackpot Hasse skall lätta på lädret. Jajjan |
||
|
|
|
|
|
#53 |
|
5 raka spikar inne.
SPÄNNANDE! Alternativbong förstås. |
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
Sista chansen. Dubbelslag på 1 chansar jag med på DD.
|
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
Bella kunde allt fått hinna fram. Nu behöver det gå utanför favoriten i nästa. Har 1,5,6,8,9
|
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
Helt OK.
TVILLING Inlämnat: 2025-08-23, 17:30 Örebro Lopp 10 Lördag 2025-08-23 Start: 18:20 Kostnad: 40,00 kr Vadet gäller startnummer Hästar 5, 8 Utgångshästar 6 Bonsse Garde 2 x 20,00 kr = 40,00 kr. Totalt: 40,00 kr. Rättningskod: PLH KTF VSN --------------------------------- Rätt kombination Odds 5/6 22,39 Utbetalt: 447,00 kr |
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
Nr 6 på bara två hästar.
Bongen lever. |
|
|
|
|
|
|
#58 | |
|
Citat:
![]() ![]()
|
||
|
|
|
|
|
#59 |
|
Får vi se om Bedazzled är i ordning. Inga stora pengar men går ju inte att ha mer än 7 rätt. Synd att inte Bella Yankee hann fram
|
|
|
|
|
|
|
|