|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#46 |
|
Varför gör kuskarna som Marcus Lilius och sätter sig invändigt?
Trots att han har chansen att ta sig ut så gör han det inte. Man känner sig lite lurad då han skrutit upp hästen och chansen. Nu hamnar han på svarta listan.
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
2,6,10 nu, plockade bort Joker Ima då jag trodde det skulle bli skor från spår 12.
Norman, 12:e spår och enda treåring som är kraftigt missgynnad av skor, skall köras prepare’ till kriteriekvalet. Och nu ser jag att det blir skolöst efter livs lopp senast, jäklar att jag slarvade och missade att Norman ändrat balansen mot vad han tidigare meddelat. Joker Ima tror jag är den som kommer att gå längst av alla i gänget. J…….! |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Kör V5 liknande V75.
Avd 1: 5 Engine Kronos (6, 12) 2: 1, 2, 3, 6, 7, 9 (5, 8) 3: 4 Loxahatchee (5, 10) 4: 1, 2, 3, 5, 7, 11 (9, 4) 5: 2, 3, 7 (10, 6) |
|
|
|
|
|
|
#49 | |
|
Citat:
Lilius är nog ok. |
||
|
|
|
|
|
#50 |
|
Har överstreckat avd 7 med 6 hästar, men det gick bara inte dissa någon av 1,2,3,6,7,10,
trots att jag vet att sannolikheten att det går utanför de två betrodda är försumbar. |
|
|
|
|
|
|
#51 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#52 |
|
Micke Korhonen spikade favoriten Engine Kronos och hans tidiga system från i måndags lever. Orutinerade klass 3 hästar och när jag plockade bort Joker Ima, valde jag att inte plocka med första reserven pga snålhet. Utan nöjde mig med tre streck.
Obildbar är bara förnamnet. |
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
För sex rätt.
3,8,9 nu i avd 4. Quicka skall gå med skor, som någon skarpsynt meddelade här på forumet. Har inte en aning om vad det betyder för märrens prestationer? Troligtvis inte något positivt, då stallet tidigare signalerat att det skulle bli barfota. Troligtvis käkar jag tårta på fredag hos ombudet, vet inte om spelläggaren spikat på allt om infon om skor runt om var känd när systemet konstruerades? Här är ivf omstartsrisken överhängande ungdomarna brakar samman. |
|
|
|
|
|
|
#54 | |
|
Citat:
är på retur efter att ha varit toppad till finalerna på Solvalla för 10 dagar sedan. Fick loppet kört i halsen, men det bet noll från rygg när Seasam öppnade sig trots andra ytter helt gratis. Var helt övertygad om att Lucas skulle vinna lätt ur sista kurvan. Många tog alla här, vilket var en helt korrekt analys när det kommer till blåbär, ston och V75. Hursomhelst jag får käka tårta på fredag på hos ombudet. |
||
|
|
|
|
|
#55 |
|
Drar ut med vovvarna, skiter ifall jag når skamgränsen på 5 rätt eller inte.
Hoppas någon här inne får lite plur med sig tillbaka. |
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
Jävla onödig körning i V5-2. Åker på en smygkörd som får lucka på upploppet. Bägge spikarna inne.
|
|
|
|
|
|
|
#59 |
|
Jävligt trött på enmansshowen P. Skoglund!
gun_bandana:![]() Han är fan ta mig all over the place. SUCK! Vad blir nästa steg? Att han rider på nån häst under loppet och löpande intervjuar kusken? Eller sitter på kuskens axlar under loppet och refererar själv? |
|
|
|
|
|
|
#60 | |
|
Citat:
Hahaha ja han är självgod. Extremt extrovert, det kan bli lite jobbigt när man autismdeppar efter att åkt på allt. |
||
|
|
|
|
|
|