|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#46 |
|
Kunde en ju ge sig på att den skulle spetsa lätt och vara överlägsen när jag valde Tactic Lane som A-häst i stället
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Lite onödigt att dubbla upp, men sånt vet man inte på förhand och Jepson blev klar tvåa.
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Två lopp och två spikbud som vunnit, men som jag garderat.
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Ruskigt snyggt kört av Bergh. Höll kvar Dwight i spåren och bevakade dödens. Körde lagom fort så han inte kom ner varken framför eller bakom. Han hade säkert kunnat kört sig till spets om han velat men då hade San Donato fått en billig dödens i stället. Imponerande och bra häst så klart
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Den här Göran Borgås och dom har snack-pellarna gillar jag inte. Det är lätt att dom snackar ned hästar p.g.a. värmningarna. Det är lätt att man garderar med andra hästar i onödan om man tänkt att spika.
Spelvärde har en filosofi som menar att man inte ska bry sig särskilt mycket om värmningarna, för det är knappast rättvist mot allt pluggande man gjort under veckan som man sedan ändrar p.g.a. en värmning. Fast det är klart, är det en helt exceptionellt dålig värmning så kanske man ska gardera trots allt. |
|
|
|
|
|
|
#51 |
|
Lika fin i loppet som i värmningen även om han fick loppet kört helt perfekt. Härlig häst, Savastano!
|
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
Som vanligt då. Adrian låg lågt, men fick allt kört i halsen.
|
|
|
|
|
|
|
#53 | |
|
Citat:
Det är bättre att han INTE är uppåt. ![]() Känns lite bra att han fick vinna på hemmaplan. Inte så kul om man spikat den andra dock. |
||
|
|
|
|
|
#54 |
|
Jag brukar inte lyssna på dem i studion, men tyvärr så gjorde jag det idag. Ändringar i såväl lopp 1 som 3.
|
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
Får hoppas på den här olatsfemlingen:
Tactic Lane Nickel Occagnes Savastano Jubii Vang Ebba Kuce Odds: 42.34 Insats: 50.00 kr Möjlig utbetalning: 2116.96 kr |
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
Alltid något:
TVILLING, Jägersro Lopp 9, 2025-09-06 TVILLING Inlämnat: 2025-09-06, 17:43 Jägersro Lopp 9 Lördag 2025-09-06 Start: 17:55 Kostnad: 40,00 kr Vadet gäller startnummer Hästar: 1, 8 Utgångshästar: 2 Björn Palema 2 x 20,00 kr = 40,00 kr. Totalt: 40,00 kr. Rättningskod: PPL NHM RGJ -------------------------------------- Rätt kombination Odds 2/8 21,29 Summa: 425,00 kr |
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
Dagens DD : 5 mot 6-7. Men där jäkla Nybrink sabbade ju oddsen. Sjönk 10-15% på 5 min efter hans förslag 4-5 mot 6-7.
|
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#59 |
|
Det mest unika idag är väl omstarterna. 3 Voltlopp - inga omstarter, 4 autolopp - 2 omstarter!
|
|
|
|
|
|
|
|