Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2025-09-18, 18:36   #1

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 5995
Standard

Väggtavlor ATG Butikerna

Är det någon som kollat på väggtavlorna i spelbutikerna nyligen

Brukar springa in o sätta mig där jag väntar på någon har lite tid över, till tex väntar tåget bussen eller lunchdaten, idag blev jag väldigt väldigt kaffesugen när jag handlat

verkar vara ganska radikal ombyggnar 1a intrycket idag

SKIT total j-la katastrof mot vad jag vill ha

antingen får man ingen info alls om prestationen, bara startlista, typ gamla text tv

eller får man allt vilket blir väldigt jobbigt på en väggtavla, blir typ 3 sidor på ett 15 hästarslopp, perfekt när man ägnar 15-20 minuter för detta lopp men vem gör det i en spelbutik

om man sedn valt ställa om till mer detaljer vy och sedan hoppar till ny bana / ny spelform, då hoppar väggtavlan till bakatill ursprungsinställningen

vet inte vem detta passar, kanske V85 spelarna
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+3), znipstern (+5)
incitatus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2025-09-18, 20:50   #2

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 2009
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av incitatus Visa inlägg
Är det någon som kollat på väggtavlorna i spelbutikerna nyligen

Brukar springa in o sätta mig där jag väntar på någon har lite tid över, till tex väntar tåget bussen eller lunchdaten, idag blev jag väldigt väldigt kaffesugen när jag handlat

verkar vara ganska radikal ombyggnar 1a intrycket idag

SKIT total j-la katastrof mot vad jag vill ha

antingen får man ingen info alls om prestationen, bara startlista, typ gamla text tv

eller får man allt vilket blir väldigt jobbigt på en väggtavla, blir typ 3 sidor på ett 15 hästarslopp, perfekt när man ägnar 15-20 minuter för detta lopp men vem gör det i en spelbutik

om man sedn valt ställa om till mer detaljer vy och sedan hoppar till ny bana / ny spelform, då hoppar väggtavlan till bakatill ursprungsinställningen

vet inte vem detta passar, kanske V85 spelarna
Det är sorgligt hur misskötta dessa utrymmen är på de spelhålor jag brukar besöka. Gamla trötta apparater och obekväma möbler. Dessutom är ljudet knappt hörbart.
znipstern är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td