Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2025-09-27, 19:58   #61

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 1284
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Vet inte vad du menar med att tvångsgardera men att ta valet att gardera en storfavorit i avd 1 eller 7 spelar ingen större roll i min värld.

I min värld gör du då helt rätt och tillhör inte de som "tvångsgarderar".

Det är när man gör skillnad på sista vs övriga avdelningar som man gör ett helt onödigt misstag.

Vanföreställningen att det skulle vara sämre med en favorit just i sista än i andra avdelningar sitter dock djupt hos många travspelare.
Gammal 2025-09-27, 20:02   #62

Reg.datum: dec 2019
Sharp$: 18017
Standard

Citat:
Under Radarn

4 Global Enjoy 7% Kan överraska i ganska öppet Monté lopp. Toppform. Tredje gången gillt i Monté. Favoriten känns änna överspelad trots 3,5 mille på kontot.
1 The Bank Account 9% Duger gott i klassen men spår 1 är spår 1. Kan hamna i maskin. Chansstreck.
6 Nevermind River 6% Grym prestation senast. Känns änna lite bortglömd.
2 Global Bodyguard 3% Bra läge och är nog med i striden. Men loppet är vidöppet.
10 Kemper Boyd 2% Hårt inne på pengar och dessutom bakspår. Men härdad i tuffa gäng och som sagt loppet är som sagt vidöppet.
6 Figlia Di Ciclone 11% Glimtar till på radarn med sina 11% Tredje Raka om Kumla börjar Fumla med spår 4
14 J.H. Ellen 8% Är nog bästa hästen men lite väl många hästar att runda på 2140 volten. Men trav är trav sa Olle. Kan gå.
Konklusion

Global Enjoy fick nöja sig med en matlapp och var inte med i striden.
Men Carré var ett bra stek val.

The Bank Account kom inte ner i vinnarhålet och fick en (för) tuff resa men kämpade väl till en andraplats på behörigt avstånd.

Nevermind River fick oxå nöja sig med en andraplats. Vinnaren var för bra.

Global Bodygard. Matlapp.

Kemper Boyd. Open Stretch vinnare efter vaken styrning och kräm i linorna.

Figlia hoppade i ledningen. Surt hade nog varit med på stregen om felfri.

J.H. Ellen kämpade väl och tog en stabil andraplats bakom skrällvinnaren.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2025-09-27, 20:09   #63

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 2707
Standard

Citat:
Vet inte vad du menar med att tvångsgardera men att ta valet att gardera en storfavorit i avd 1 eller 7 spelar ingen större roll i min värld.
Skall man Gardera Francesco Zet är det i en final när Francesco Zet dragit spår 12 i spårtombolan. Jag hade 8 hästar i löpet, lämnade 3,4,5,11 utanför lappen.
Sprack på Goop och JH Ellen som spik och på Kaffeåchampange på 6 hästar.
Valde mellan KaffeåChampis och Glorious Rain som sjätte häst på systemet.
Spåret fick avgöra, vilket givetvis blev fel.
Låset var snyggt i monte’ på Joy Alissa och Ready Lavec.

Skamgränsen tangerades, men dunderskrällarna, där vart man torsk.

Statiske Jens steket bara en märr i stodivisionen, Lainy KW, där blev statistikern statisk.

Nya tag, närmar mig vrålmuck med stormsteg.

Senast redigerad av Jajjan den 2025-09-27 klockan 21:17.
Jajjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2025-09-27, 20:12   #64

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 7294
Standard

Jens hade väl inte direkt sin bästa dag, han sågade ju Monsieur Chocolat, vilket fick att gå från att ha den som ensam A till att lämna utanför..???? jaja, spelade mindre roll med miss på båda spikarna och sistarank på Kemper Boyd

Citat:
Ursprungligen postat av Jajjan Visa inlägg
Skall man Gardera Francesco Zet är det i en final när Francesco Zet dragit spår 12 i spårtombolan. Jag hade 8 hästar i löpet, lämnade 3,4,5,11 utanför lappen.
Sprack på Goop och JH Ellen som spik och på Kaffeåchampange på 6 hästar.
Valde mellan KaffeåChampis och Glorious Rain som sjätte häst på systemet.
Spåret fick avgöra, vilket givetvis blev fel.
Låset var snyggt i monte’ på Joy Alissa och Ready Lavec.

Skamgränsen tangerades, men dunderskrällarna, där vart man torsk.

Statiske Jens steket bara en märr i stodivisionen, Lainy KW, där blev statistiker statisk.

Nya tag, närmar mig vrålmuck med stormsteg.
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2025-09-27, 21:03   #65

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 4025

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Francesco the Star vann!
bosseguldheden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2025-09-27, 21:30   #66

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 1284
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tvablaa Visa inlägg
Jens hade väl inte direkt sin bästa dag, han sågade ju Monsieur Chocolat, vilket fick att gå från att ha den som ensam A till att lämna utanför..???? jaja, spelade mindre roll med miss på båda spikarna och sistarank på Kemper Boyd
Men han fick rätt sin profetia att 7r-utd skulle bli högre än 73k ( som han skickade ut på Twitter efter V75-2 ).

När sedan Kemper Boyd vunnit och värdet stack från knappa 5k till över 100k kläckte han ur sig att det var hans jobb.....

Vad är hans jobb?

Är mycket nära att jag "pren"-vägrar pga att NA+JS indirekt får betalt av mig för sina alster.....men jag skulle då tappa alltför mycket av travrondens nyhetsflöde....så jag blir kvar ändå.

td