|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#61 | |
|
Citat:
I min värld gör du då helt rätt och tillhör inte de som "tvångsgarderar". Det är när man gör skillnad på sista vs övriga avdelningar som man gör ett helt onödigt misstag. Vanföreställningen att det skulle vara sämre med en favorit just i sista än i andra avdelningar sitter dock djupt hos många travspelare.
|
|
|
|
#62 | |
|
Citat:
Global Enjoy fick nöja sig med en matlapp och var inte med i striden. Men Carré var ett bra stek val. The Bank Account kom inte ner i vinnarhålet och fick en (för) tuff resa men kämpade väl till en andraplats på behörigt avstånd. Nevermind River fick oxå nöja sig med en andraplats. Vinnaren var för bra. Global Bodygard. Matlapp. Kemper Boyd. Open Stretch vinnare efter vaken styrning och kräm i linorna. Figlia hoppade i ledningen. Surt hade nog varit med på stregen om felfri. J.H. Ellen kämpade väl och tog en stabil andraplats bakom skrällvinnaren. |
||
|
|
|
|
|
#63 | |
|
Citat:
Sprack på Goop och JH Ellen som spik och på Kaffeåchampange på 6 hästar. Valde mellan KaffeåChampis och Glorious Rain som sjätte häst på systemet. Spåret fick avgöra, vilket givetvis blev fel. Låset var snyggt i monte’ på Joy Alissa och Ready Lavec. Skamgränsen tangerades, men dunderskrällarna, där vart man torsk. Statiske Jens steket bara en märr i stodivisionen, Lainy KW, där blev statistikern statisk. Nya tag, närmar mig vrålmuck med stormsteg. Senast redigerad av Jajjan den 2025-09-27 klockan 21:17. |
||
|
|
|
|
|
#64 | |
|
Jens hade väl inte direkt sin bästa dag, han sågade ju Monsieur Chocolat, vilket fick att gå från att ha den som ensam A till att lämna utanför..???? jaja, spelade mindre roll med miss på båda spikarna och sistarank på Kemper Boyd
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#65 |
|
Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 4025Stats: - - ROI: % Vinstprocent: % |
Francesco the Star vann!
|
|
|
|
|
|
#66 | |
|
Citat:
När sedan Kemper Boyd vunnit och värdet stack från knappa 5k till över 100k kläckte han ur sig att det var hans jobb..... Vad är hans jobb? Är mycket nära att jag "pren"-vägrar pga att NA+JS indirekt får betalt av mig för sina alster.....men jag skulle då tappa alltför mycket av travrondens nyhetsflöde....så jag blir kvar ändå.
|
|
|
|
|