|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#31 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#32 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#33 | |
|
Citat:
Gå omedelbart tillbaka till lopparkivet! |
||
|
|
|
|
|
#34 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#35 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#36 | |
|
Citat:
Eric Raffin och Abrivard Matthieu är nog givna, men plockar nog med din idé’ också. Men först inväntar jag genomgången. |
||
|
|
|
|
|
#37 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 4119Stats: - - ROI: % Vinstprocent: % |
En liten film om när de franska stjärnorna lastas av på Arlanda. Fascinerande!!!
https://www.atg.se/play/video/235286...kategori=start |
|
|
|
|
|
#39 | |
|
Citat:
Bara att jag har fler fel hehe
|
||
|
|
|
|
|
#40 | |
|
Citat:
Usel som få, men jäklar vad kul det är att skatta hästar. Du får fira med en skål ” bonbon” om 7:an sitter. |
||
|
|
|
|
|
#41 | |
|
Citat:
![]() Och jag hoppas och tror att Ursula är med på stregen med eller utan spets direkt. Senast redigerad av Efterhandaren den 2025-10-10 klockan 21:12. |
||
|
|
|
|
|
#42 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#43 | |
|
Citat:
Minns en travtipser från Travpunkten, som la ner tippandet när hans mor gick bort. Han hävdade att stall Kolgjini brukar underprestera på Valla, en man med Björnkoll som jag hade en del privat kontakt med. Men det var under Ludde, men nu har vi Adrian. Gissar att Ludde är stolt som en tupp gällande sina grabbar. Det har han all anledning i världen att vara och tuppkammen lär växa till i morgon. Hoppas jag. Synd att Silverdivisionen avgörs i avd 7, värmningen precis som senast på Jägers känns helt avgörande. Savastano såg ut att äga hela Jägersro senast, vilket han gjorde. Tror aldrig jag sett kusen finare än då? |
||
|
|
|
|
|
#44 | |
|
Citat:
Ett lopp där jag normalt tagit alla, men nu går jag kort. Bonsse Garde tror jag svimmar i god tid för snöret på 2.140 m? Får inte plats på min lapp. I morgon vet vi. |
||
|
|
|
|
|
#45 | |
|
Citat:
Bonnse åker nog med som tredjeval men detta lopp är körigt att bena ut. Ett stort varningens finger för 8 Moder Teresa Sisu 5% och brutalt bortglömd. Med bättre spår hade jag nog spikat.. |
||
|
|
|
|
|
|