|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#46 | |
|
Citat:
Slösade streck, men när det funkar, är den riktigt, riktigt bra. Sprack på Andiamo och Ja Ba Da Ba Doooo (Fred Flintas vrål). Hade ALDRIG hittat dessa två. Hade 3st hästar i avd 5st och 6st i avd 6. Gick på Svennelåset, som jag tror alla lirade i avd 4, dvs 3,4. Så det blev skamgränsen (några 5:or) Överskottet investeras i mitt sista spel på Solvalla, nästa lördag. Jag kommer att vara med och roffa åt mig pengar från jätte jackan som hamnar på bordet vid introduktionen av V85, men jag är inte speläggare. Grabbarna från det nedlagada bolaget kliver in en sista gång och jag har 25%. Jackpot Hasses från oss konfiskerade pengar lär som vanligt hamna hos utlänska spelbolag och Svenne får som vanligt nöja sig med att ha pröjsat hela kalaset ofrivilligt. Blir man inte lätt illamående, när man tänker på eländet? |
||
|
|
|
|
|
#47 | |
|
Citat:
Klockrent avslag, Ombudet hade klart för sig, Sandra meddelade att valacken ” kändes otroligt fin senast och var tom bättre än jag trodde, vann enkelt trots att han fick dra i ganska hårt tempo.” Källa Expressen. Ombudet hade från stallet fått meddelat från stallet att King Of Jazz, nog inte kan kännas bättre och kommer att prestera på topp. Hemmabana, kanonform, ruggit startsnabb spår 7 och 15%, spelvärde i topp. |
||
|
|
|
|
|
#48 | |
|
Citat:
Blixten slog ner och ATG valde att vara lite snabbfotade för en gångs skull. De har valt att använda möjligheten att portionera ut pengar med kort varsel direkt under innevarande vecka! I det här fallet går 100% till Solvalla och inget vidare till V85-fonden. Den här möjligheten har ATG haft i sin verktygslåda under hela fonderingseran. Men det är alltså exakt första gången man använder den.
|
|
|
|
|