|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 |
|
Ecce pojken la lasset för tidigt och Lillgustav satte nosen först efter ännu en högklassig styrning. Lite Örjan Light.
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Där klev man av, trodde aldrig Jocke skulle torska avd 3 med 3-åriga AL’s Supersub, men som vanligt då jag tror mig ha en klarning som kommer galoppen.
Utan monster-startbrasan hade den 3-åriga valacken brakvunnit. För sju rätt: avd 4) 4,5,6,10 5) 1,3,4,6,10,11 6) Cashman Jr 7) Blixt Lane 8) 2,4,6,7 |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Snyggt Hanna. Jäklar vilken Spicy rökare.
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
En startsnabb rusartyp, Nordström varnade.
Svimmar in i sista kurvan efter stundom elitloppstempo. Ett ofattbart haussande från vissa experter. Startsnabba rusarhästar brukar bara agera hare, så även Javerne Given gardering, kul att försiktiga Hanna fick sätt dit den. |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Ok vad bra Barn Ready var, Magnus måttade in Timos hingst och vann med sparat.
Klev av från 7-rättchansen Liten chans att nå skamgränsen. 1,2,4,5,7,8 2,5,6,7 Al’s Supersub 4,5,6,10 1,3,4,6,10,11 Cashman J.R. Blixt Lane 2,4,6,7 |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
10 hästar till start, kalkylerade kallt med så få hästar i loppet, så är omstarts risken liten.
Så fel man kan ha, redan två omstarter. Gynnar verkligen inte min spik. |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Jahapp, då lär väl Berglund sätta 8:an.
Surt med strykningen av Easy Di Girifalco som jag trodde var redo en vass prestation. Hade ju spikat Barn Ready om strykningen kommit tidigare och då hade även Joker Ima kommit med, nu blev det såklart spik på den som förlorade på målfotot. Men valde även att spika Ebba så hade inte hjälpt hela vägen. 1,7 nu för sex rätt så lever ju farligt. |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
8 pållar i sista, men kan bara få sex rätt. Hoppas på en skräll. 5 sexor om fyran vinner, annars en sexa.
DD Inlämnat: 2025-10-01, 21:34 Solvalla, Jägersro Onsdag 2025-10-01 Start: 21:40 Kostnad: 30,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 2 Blixt Lane 2: 10 Las Vega 1 x 30,00 kr = 30,00 kr. Senast redigerad av Shooter den 2025-10-01 klockan 21:55. |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Far och son är väldig duktiga på att skatta sina chanser.
Trodde det skulle bli problem pga omstarterna, men stallet hade koll som vanligt, Blixt Lane var fullständigt överlägsen. Stallet har knallform. |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
28:- tillbaka på en satsad sexhundring.
Kan inget annat än att garva åt hur j… dålig man är. |
|
|