|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 |
|
Avd 3. Är det inte upplagt för 1 Mister Hercules att leda detta runtom??
Vem ska ta en längd? Tror Biccen får svårt sida/sida och spår 1 är gynnsamt deluxe över 1609m på Bjerke. |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 4119Stats: - - ROI: % Vinstprocent: % |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Snygg Elin
Elins tips brukar det löna sig att rygga, även på lördag tror jag. V75 2) 7 Undinia lär väl med rätta bli hårt betrodd på de flesta kuponger. Vunnit 5 av senaste 6 starterna. V75 4)10 Leverage har gått bra på sistone i enkla gäng. Måstestreck i luriga 15 hästars gröten med Klass 2 och 3 hästar i en salig blandning. V75 1)6 Clodrique Såg dunderfin ut senast då Hötomten körde hela fältet i tre varv och vann säkert. V75 7) 10 Facethewine Återigen ett garderingsvänligt 15 hästarslopp. Bra prestation på Färjestad näst senast. Gissa vem som är pappa ?
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Love Bites
Är hårt betrodd i stoloppet men jag undrar om hon står emot mer distansgynnade märrar i loppet typ bakspårshästarna ? Märren övertygade inte på distansen näst senast i Klass 1 försöket. Slutade oplacerad. Ok lite bortkörning av Örjan men såg ganska seg ut på upploppet. Hm jag garderar nog favoriten ? |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Avd 1. Öppet lopp som jag gaddar med 7 streck. Rätt bra chans att överleva med lås på 3,4
1 Monsieur Chokolat 12% överstreckad! Varningen hamnar på 2 Nevermind River 5% 3,4,2,5,11,6,7 Avd 2. Skiktat stolopp över 2100m auto. Rätt favorit och spik för egen del! 7 Undinia 49% har klart vettig chans att få överta ledningen. Värst emot är helt klart 4 Unica S.L.M 11% 7 Avd 3. Skiktad gulddivision över 1609m auto. Lite märklig favorit kan jag tycka.. 1 Mr Hercules 21% tror jag håller ut 2 Bicc’s Tobee 52% Gör han det så är det klart! Vettig chans att hitta ut om Örjan inte håller upp från start. Spik för egen del! 1 Avd 4. Öppet lopp över 2600m auto där jag ändå går kort. 10 Leverage 17% bör nog vara favorit. Skrällen 4 Modric 2% helt bortglömd! Detsamma gäller 14,15 10,4,14,15 Grunden lagd och alla i sista! |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 4119Stats: - - ROI: % Vinstprocent: % |
|
|
|
|
|
|
#22 | |
|
Citat:
Hm kan detta vara lösningen ? Fredags spikar : 7 Undinia, 10 Leverage, 3 Keep Asking och 1 Cresenten. 1-2-3 i guld borde väl räcka. Helgardering V75 1 och 7. |
||
|
|
|
|
|
#23 |
|
Är det någon som vet om David Persson har eller har haft skit i stallet?????
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Örjan kör 6/7 lopp och har väl toppchans med flera.
Reducerat med kravet minst 2 max 4 bör ha en klart vettig chans att sitta. Utdelningen kanske blir därefter.. |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Avd 7. 15 Syrah 3% aspirerar på omgångens bästa skräll efter Modric (avd 4)
Bör hamna rätt vettigt till och får ett fint lopp i andraspår. Stark och kan spurta! DD spiken för mig! |
|
|
|
|
|
|
#27 | |
|
Citat:
Tack för infon, tyckte stallet underpresterade på hemmaplan i veckan, dåliga spår förvisso, men samtliga hästar till start måste ha varit en besvikelse. Så jag drar öronen åt mig och garderar Golden Cresent hårt, bara på misstanken, nu sitter Rally-Calle upp, från spår 1, så ekipaget blir kvar på lappen, men garderas med 6 ekipage. So Long, Farewell…. Adieu, Goodbye V75 |
||
|
|
|
|
|
#28 | |
|
Citat:
med ett jäkla travkrecord på Bjerke. Syrah bank på DD:n 1,2,3,5,8,10,11,12,13,15 på systemet, hade jag råd blev det alla. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
KalleKlut (+2) |
||
|
|
|
|
|
#29 | |
|
Lär skena fullständigt på strecken under dagen, nämns i princip överallt som spelvärd. Jag fick 14 ggr på SvS
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
KalleKlut (+1) |
||
|
|
|
|
|
#30 |
|
V75 7
Känns som omgångens lurigaste lopp. 15 ston bakom vingen och 2,5 varv skall avverkas och det är många om budet. Här gaddar väl kollektivet hårt. Det finns ju många spiklopp. 5 Love Bites känns definitivt som en favorit i fara. Och när jag myntar denna profetia brukar dom vinna ![]() Mitt måndagsdrag 13 Syrah ”syrras” det mycket om men hamnar nog bland de sista från start och frågan är om hon orkar runda packet. Mitt lördags drag är 12 Elin Avant. Verkar ha formen på topp och Djuse pojken har kört ett och annat travlopp från kluriga lägen med bra resultat. Jag tror på bakspåren i första hand. Streckar man 10-11-12-13-15 så har man nog halva inne. God tur alla spelfilurer i spännande V75 epilogen. |
|
|
|
|
|
|
|