Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2025-10-18, 19:38   #76

Reg.datum: apr 2015
Sharp$: 5113
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71 Visa inlägg
När testades annat radpris på än 50 öre på V75? Jag har inget som helst minne av det.

Menar du försöket med 1 kr/rad på V65 som sedan blev 70 öre/1 kr?
Så kan det vara, gammal och senil
Bonbon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2025-10-18, 19:38   #77

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 6000
Standard

klart man skulle prövat att höja med 5 öre eller kanske 10 öre på veriges största varumärke på gambling.

sedan samma sak om 2 år, kostar 65 öre fr 20270101

en 96 kronors harry boy hade kostat 10 - 15 kr mer, hade fått ngn att avstå

jag som spelar för några hundra hade fått gå från 8 till 7 hästar i ett lopp, eller höja insatsen med 10%

Idag står kostnaden på skärmen, på ATG eller Joker eller vad du nu använder, radpriset behöver inte vara 50öre el 1 krona kan vara vad som helst 57,5 öre skulle funka bra
incitatus är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2025-10-18, 19:50   #78

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 1399
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av incitatus Visa inlägg
klart man skulle prövat att höja med 5 öre eller kanske 10 öre på veriges största varumärke på gambling.

sedan samma sak om 2 år, kostar 65 öre fr 20270101

en 96 kronors harry boy hade kostat 10 - 15 kr mer, hade fått ngn att avstå

jag som spelar för några hundra hade fått gå från 8 till 7 hästar i ett lopp, eller höja insatsen med 10%

Idag står kostnaden på skärmen, på ATG eller Joker eller vad du nu använder, radpriset behöver inte vara 50öre el 1 krona kan vara vad som helst 57,5 öre skulle funka bra

Svårt det här. Generellt har det enda som fungerat varit det vid introduktionen satta radpriset.

Egentligen är man inte ute efter en mindre justering. "Grejen" är att V75 numera ger för klen utdelning lite för ofta.

V85 kommer att innebära ett rejält hack uppåt för allarättsutdelningen.

"Kalla omgångar" kommer inte att förekomma i lika stor utsträckning.

För mig innebär det att jag kan köra igång mitt Tillsammans-lag igen efter några års total vila pga att V75 inte gått att lira kontinuerligt med lite större insatser.

td