|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#61 |
|
Jaha, fick det inte ens skrälla i avd. 7.
Väldigt trist omgång måste jag säga. |
|
|
|
|
|
|
#62 | |
|
Citat:
Gläds åt Gerrud, både henes "stora lördagspåse" och "Gertruds lilla" lever! Tyvärr har hon ingen andel själv. Men nu kan ATG verkligen visa att det är ett spel för de små andelsbolagen som återigen vinner. Komigen nu Jepsson! |
||
|
|
|
|
|
#63 |
|
Mats Djuse satte sig fast. Kollade inte bakåt när tåger gick
|
|
|
|
|
|
|
#64 |
|
Sorgligt 8 lopp ingen vinnare över 4 x pengarna ..
|
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
Ha ha. Nu har jag spelat V85 två gånger . Resultat 16 rätt . Testade även vid uttagningarna till bc. 60 kr tillbaka idag på 270 satsade . Men full pott är ju alltid en framgång enligt andelsbutikerna.
Är väl ingen riktigt bra reklam för detta spel när det mesta konfiskeras , men sporten idag fantastisk. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+50) |
|
|
|
|
|
|
#66 |
|
Har ATG kraschat nu när alla ska kolla hur mkt dom vunnit
|
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
Nej de förbereder sidan för V95.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
KalleKlut (+1) |
|
|
|
|
|
|
#68 |
|
SLutet gott - allting gott!
TVILLING Inlämnat: 2025-11-15, 17:42 Eskilstuna Lopp 10 Lördag 2025-11-15 Start: 18:46 Kostnad: 46,00 kr Vadet gäller startnummer Hästar: 3, 4 Utgångshästar: 8 Tangelo 2 x 23,00 kr = 46,00 kr Totalt: 46,00 kr Rättningskod: RWM RNW HXD ------------------------------- Rätt kombination Odds 3/8 24,74 Summa: 569,00 kr Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
valo (+20) |
|
|
|
|
|
|
#69 |
|
Rättning dröjer: På grund av tekniska problem dröjer rättningen av kvällens V85-omgång. Vi arbetar på att lösa problemen så snabbt som möjligt. Miljoner skall fördelas.. kvällensutdelning måste vara den lägsta i historien ? |
|
|
|
|
|
|
#70 | |
|
Citat:
V86 vet jag inte ? Senast redigerad av Efterhandaren den 2025-11-15 klockan 19:50. |
||
|
|
|
|
|
#71 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#72 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#73 |
|
Jag förstår om Lord Skräplott inte vill diskutera "den höga medianutdelningen på V85 kontra V75" utan hellre talar om hur fantastisk Harry Boy är och så har vi då pensionären "Yvonnes andelsspel".
Hur kommer nästa veckas omsättning se ut tro, vilken påverkan har de ofta förekommande 0 kronorsutdelningrna på V85? Kan väl passa på att fråga om någon sett den fantastiska lördagsunderhållningen i samband med lanseringen av V85? Senast redigerad av Skog den 2025-11-15 klockan 20:23. |
|
|
|
|
|
|
#74 | |
|
Citat:
Mina Måndagstankar infriades till 100% och Miljonutdelning fanns inte på kartan. Mäktiga favoriterna radade förväntat upp sig i vinnarcirkeln. Min gissning på utdelningen var däremot helt åt skogen. Det hade behövts en 0% are i Stodivisionen om mitt önsketänkande skulle uppfyllts. Men jäklar vilka fina prestationer av Breeders och Rikstoto hästarna och travsport på hög nivå. Redén och Wallin fixade välfyllda sadelväskor efter att plundrat Breeders Banken. Både Redén och Kihlström har runt 50 miljoner inkört under 2025. Grymma siffror. Men tråkigt att Svenska Travet blir mer och mer skiktat. Stortränarna, Storhästägarna och Catchdrivers Eliten lämnar bara smulor till gräsrötterna. Gårdagens facit : 6 av 8 V85 lopp vanns av Catchdriver kuskar. Heder åt Robban och Lill Unter som visade att det går att både träna och kuska med bra resultat. Senast redigerad av Efterhandaren den 2025-11-16 klockan 11:18. |
||
|
|
|
|
|
#75 | |
|
Citat:
Pengar är inte allt. Du hade 2 rätt, jag hade sju!! Skämt åsido. Du är tvillingkungen här på forumet och den ende vad jag har sett som vinner nåt nämnvärt då och då. Heder!
|
||
|
|
|
|
|
|