|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#31 |
|
Kobra Brick. Jäklar vilket 3 års sto. Går en 11 tid i dödens med minusgrader i luften.
Bara väntade på att Mikas ”idiot styrning” skulle ge hästen mjölksyra. Men han visste vad han hade i skalmarna. |
|
|
|
|
|
|
#32 | |
|
Citat:
Men Kobra Brick var sinnessjukt bra
|
||
|
|
|
|
|
#33 |
|
Värdet är endast 44 kr just nu, efter V85-1.
Vann favoriten i alla fall?
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Gå in och kolla värmningsbildernaa på Västerbo Redless
Hästen var halt, Den travar dåligt redan där på rakbanan Nurmos sitter o tittar på benen, lutar sig åt sidan upprepade gånger 2 galopper i provstarten Underkänt till Timo Starta halt häst bara för att det är final Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
KalleKlut (+2) |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
4 Valla D’Gaagaa får ett vinnarspel.
Tvilling U 4 mot 2-3. |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Det var knappt för.min enda V5-spik.
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Ännu en sådan där ”äcklig” Kihlström styrning ha,ha. För vilken gång i ordningen ?
Tur att inte upploppet är 185 meter ! |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Vinnarspel på 8 Fille. Spår 8 i volt är lite minus för orutinerat sto. Men Björn låter ganska optimistisk.
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Och dääär dog potentialen till bra utdelning
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Kul att se intervjun med Wäjersten på ATG.
Han ser väldigt pillemarisk ut. Han kan nästan inte hålla sig för skratt. Han tror nog att han "bara vinner" med 2 BULLET THE BLUESKY. |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Så är det. Jag föreslog ju Helgardering i måndags och då brukar ju favoriten vinna som ett brev på posten. Förlåt Mail är nog säkrare nuförtiden
![]() ![]() Grym prestation av rusaren Tactic Lane att hålla undan hela vägen. Det brukar inte funka i Lördags loppen. Senast redigerad av Efterhandaren den 2025-11-15 klockan 17:17. |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
V4
Inlämnat: 2025-11-15, 17:29 Eskilstuna Lördag 2025-11-15 Start: 17:42 Kostnad: 80,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 2, 3 (1, 4) 2: 11 Steady Express (7, 4) 3: 1, 3, 4, 5 (2, 7) 4: 3, 6, 7, 9, 14 (4, 2) 2x1x4x5 = 40 rader 40 x 1 x 2,00 kr = 80,00 kr. Totalt: 80,00 kr Rättningskod: XRQ GCB CBF Och en DD 1 mot 9,14 |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Får vi se en dunderprestation av Bullet the BlueSky i ledningen nu?
Eller en ännu värre prestation av Dream Mine ifrån dödens? *Edit Inte den utvecklingen på loppet som jag hade förutsett ![]() Bullet usel men Dream Mine bara bäst!! Senast redigerad av KalleKlut den 2025-11-15 klockan 17:48. |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Frågan var om jag skulle göra en flerbong V5 vid sidan av, och tydligen skulle man ha gjort det.
|
|
|
|
|
|
|
|