Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2025-12-03, 14:38   #1

Reg.datum: dec 2019
Sharp$: 18034
Standard

Travronden

Smaskigt erbjudande.
För er som liksom jag inte varit prenumeranter på ett tag finns ett 2 mån abonnemang för endast 45:-. Jag slutade pren. när postgången började balla ur för ca 25 år sedan. Efter varit trogen i 10-15 år. Tidningarna kom ju när loppen var över och då var ju E upplagorna inte påtänkta.
Finns ju en del intressanta artiklar. Jag gör en 2 mån test trots att jag försöker undvika för mycket travtips från alla håll och kanter. Travtips Inflation är bara förnamnet.
Har nog med mina egna
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2025-12-03, 17:59   #2

Reg.datum: feb 2015
Sharp$: 2661
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Smaskigt erbjudande.
För er som liksom jag inte varit prenumeranter på ett tag finns ett 2 mån abonnemang för endast 45:-. Jag slutade pren. när postgången började balla ur för ca 25 år sedan. Efter varit trogen i 10-15 år. Tidningarna kom ju när loppen var över och då var ju E upplagorna inte påtänkta.
Finns ju en del intressanta artiklar. Jag gör en 2 mån test trots att jag försöker undvika för mycket travtips från alla håll och kanter. Travtips Inflation är bara förnamnet.
Har nog med mina egna
Glöm inte lägga in en not i kalendern att säga upp abonnemanget om 2 månader innan det förlängs, så att du inte åker på att betala för en månad med fullt pris.
Det är ju det dom hoppas på med dessa erbjudanden - att man ska glömma avsluta abonnemanget.
KonsultTT är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2025-12-03, 18:20   #3

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 61666
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KonsultTT Visa inlägg
Glöm inte lägga in en not i kalendern att säga upp abonnemanget om 2 månader innan det förlängs, så att du inte åker på att betala för en månad med fullt pris.
Det är ju det dom hoppas på med dessa erbjudanden - att man ska glömma avsluta abonnemanget.
Jag brukar köra 2 månader för 39-45 kr följt av en månad till fullt pris . Sedan säga upp och köra samma igen. Då blir det nästan gratis i 8 månader och fullt pris i 4. Helårsabonnemang för ca 1100 kr. De trogna kunderna betalar 3000 kr. Lönar sig verkligen inte att vara stamkund där längre . Hade helårsabonnemang förr på papperstidningen i många år .
Men fick faktiskt notis om att mitt nu pågående 45 kr för två månadersabonnemang som går ut på måndag måste förlängas manuellt för att prenumerationen ska fortsätta .
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2025-12-03, 18:21   #4

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KonsultTT Visa inlägg
Tack för omtanken Konsulten
Men det var det första jag klickade för efter anslutning.
En har la vart me förr
Men ordinarie pris 250 spänn förr en månad är ju rena stölden Helt sjukt.
Gammal 2025-12-03, 18:31   #5

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Jag brukar köra 2 månader för 39-45 kr följt av en månad till fullt pris . Sedan säga upp och köra samma igen. Då blir det nästan gratis i 8 månader och fullt pris i 4. Helårsabonnemang för ca 1100 kr. De trogna kunderna betalar 3000 kr. Lönar sig verkligen inte att vara stamkund där längre . Hade helårsabonnemang förr på papperstidningen i många år .
Men fick faktiskt notis om att mitt nu pågående 45 kr för två månadersabonnemang som går ut på måndag måste förlängas manuellt för att prenumerationen ska fortsätta .
Såpass. Som jag uppfattade erbjudandet var det bara ”nya” prenumeranter som fick avnjuta detta erbjudande. Bra om du lyckas med ditt upplägg men jag skulle aldrig betala tusentals kronor för allmän trav filikrums. Ok Travronden har väl hyfsad klass på sina tipster. Nästan som Sharps
Gammal 2025-12-03, 19:40   #6

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 61666
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Såpass. Som jag uppfattade erbjudandet var det bara ”nya” prenumeranter som fick avnjuta detta erbjudande. Bra om du lyckas med ditt upplägg men jag skulle aldrig betala tusentals kronor för allmän trav filikrums. Ok Travronden har väl hyfsad klass på sina tipster. Nästan som Sharps
Förr i tiden när det inte fanns så mycket källor till info kändes travronden som en nödvändig tidning att ha. Kostade inte alls lika mycket heller . Nu kostar alla deras digitala satsningar massor men har nytta av få. Tyckte också att det fanns mer att läsa förr förutom spelinformation . Men framförallt så läste jag på och spelade mer då. Numera läser jag på till 1 eller max 2 tävlingar per vecka travronden absolut ingen nödvändighet men så länge det funkar med tillgång för en knapp hundralapp i månaden känns det ok. Men skulle aldrig betalat fullpris .
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Efterhandaren (+5)
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Svara

td