Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2025-12-09, 12:32   #1

Reg.datum: dec 2019
Sharp$: 18070
Standard

Tisdag 9/12 - Axevalla - V64 DD mm

Tja lite halvtråkig och ihålig Axevalla omgång om jag får lov att gnälla lite. Men en tisdag i Dec ska man väl inte ha för stora krav.
Ok ett 100 tusen kronors lopp för 2 åringar på Agendan men 2 årslopp är inte min likör. Stressa fram träningen för att få start klara dagishästar känns fel. Ta det lugnt och satsa på 3 årssäsongen råder den gamle staket tränaren.

V64 1) 4 Tour De Valley Eklund pojken sitter väl bakom bästa hästen som radar upp 12 tider. Svårslagen.
10 The Flying Eagle Gocciadoro hästen har hamnat hos Törnqvisten men var lite blek om nosen senast i debuten efter paus. Trivdes ju bra på sprint hos gulingen ! Men : Hur har vi det med stallformen ?

V64 2) 8 Pure Mikalona 2 åringen har hunnit med hela 7 starter i tuffa gäng. Kanske har första segern i kroppen trots läget.

V64 3) 10 The Bandit Carre pojken vinner inte Monté lopp på beställning längre men borde vara svårslagen med favoriten. Jag tror dock att Ina kan ge bra motstånd med Banditen. Duktigt Monté ekipage.

V64 4) 7 Listas Champagne Ett chansstreck i en salig blandning hästar, många med låga startpoäng och massor av ägg i korgen. Listas har väl inte heller övertygat i årets starter men har ibland sina ljusa stunder. Psst bra gener.

V64 5) 7 Young Jag satsar på Dreamtemet Calle o Erik och hästen är inte så tokig han heller. Ok Love You avkomma = barfotahäst men jag chansar (här oxå )

V64 6) 5 Juventas Flemming provar lyckan på gamla hemmabanan. Märren är inte så tokig. Lunkat in 250 tusen i år och står bra inne på sina Danske pengar. Den gode Flemming har dragit ner på sin verksamhet och är inte lika het som som förr i tiden i vinnar cirkeln. Men jag håller tummarna för Icemannen.

Senast redigerad av Efterhandaren den 2025-12-09 klockan 16:42.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2025-12-09, 16:37   #2

Reg.datum: okt 2015
Sharp$: 2222
Standard

mmmmmmmmmm
Wolfman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2025-12-09, 17:05   #3

Reg.datum: sep 2020
Sharp$: 3251
Standard

V64

4
2,3,5,6,8
6
3,4,12,13
7
1,5,8
robert78Polen är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2025-12-09, 19:15   #4

Reg.datum: apr 2022
Sharp$: 1194
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wolfman Visa inlägg
mmmmmmmmmm
Bu-hu! Men är det inte artonårsgräns på forumet?
Samson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td