Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2025-12-11, 16:31   #1

Reg.datum: dec 2019
Sharp$: 18074
Standard

Fredag 12/12 - Halmstad - V65 mm

Lunch trav på Hallands Trav Metropol och jag tycker Ebbinge pojken har flera intressanta starthästar på hemmabanan. Rick tuffar på med sitt stall ute i Eldsberga där Petri Puro tränade fram flera elithästar. Rick har skaplig form på sitt ”lilla” stall med ca 25 hästar.

V65 1) 3 Harald Derm Kommer däremot från en annan tränare med Danska rötter nämligen Ken Ecce som numera håller till på Jägers.
Harald har gått bra i enkla gäng på sistone och hanterar nog det här motståndet oxå. Klar första häst.

V65 2) 3 Morpheus F.R. är en orutinerad filur som inte varit sämre än tvåa i sina tre starter. Spännande 3 åring.
5 Oceania Schermer Dags för Ebbinge att besöka Vinnarcirkeln med Oceania för första gången ? Jag tror på bra chans med Propulsion märren.

V65 3) 1 Casanova Diablo Uttrarna har vind i seglen och vinner lopp som aldrig förr. Casanovan kanske missgynnas lite av spåret men Ritzman har kört ganska mycket lopp på sistone och är nog på hugget när/om luckan kommer.
5 Global Emerald Här tar chefen hand om styrningen och kanske är det bästa stallchansen trots debut efter 6 månaders paus.
7 VästerboRoyalFlash Hajom hästen har gått som tåget tidigare i höst och är väl bästa hästen. Har dock varit struken för feber !?

V65 4) 3 Sky Brigadoon Som sagt Ebbinge är het i min värld och punktmarkeras.
9 Global Formidable Ovanstånde citat gäller även The Untersteiners.
B tränade 8 Aegon har jag noll koll på men är hårt betrodd ser jag ! Spår 8 !?

V65 5) 5 Gobal Empress Är befogad favorit och värd en seger. Perfekt läge. Spets och slut hämta ut.

V65 6) 5 Marjan Black Tror jag bara vinner. Johans favorit var lite seg senast i tufft motstånd och får nog bekänna färg här oxå mot mitt stalldrag

Konklusion
Ebbinge hade väl inte sin bästa dag som kusk och det gäller hans starthästar oxå. Fick nöja sig med 2-3-4 platser. Jag tar på dumstruten.
Psst Hajom hästarna levererar däremot som förväntat

Senast redigerad av Efterhandaren den igår klockan 14:56.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal igår, 14:10   #2

Reg.datum: dec 2019
Sharp$: 18074
Standard

Skräll LD
10 Daphne T.M. Lillgustav har häst i form. Rikstoto vässad.
7 Ivan Mauger. Ser pigg och laddad ut i värmningen. Hörde precis att Matteus förstör oddset. Ha,ha.

10 mot 7.

Senast redigerad av Efterhandaren den igår klockan 14:11.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal igår, 20:36   #3

SwedishHorseRacings avatar

Reg.datum: jun 2018
Sharp$: 2850
Standard

Fredrik knep Första-Plassen.
SwedishHorseRacing är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Svara

td