|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
|
Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 4152Stats: - - ROI: % Vinstprocent: % |
Annandagen - finaler V85
Nästa spelomgång för mig blir finalerna på annandagen. Det är ju åtminstone en "riktig" omgång, även om inte finaler är något som jag tycker är så spel-kul.
DD1: Kör väl 7 Kinky Boots igen. Gick ju bra sist. DD2: Kör väl 7 Official Sox igen. Gick ju bra sist. Sex lopp kvar att grunna på... |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Efter Gröt Surr
Vankas det Final Favorit Parad ? Tja inte omöjligt. V85 1) 6 Godfather och 11 Steady Express Annandags låset. 2) 2 Alvena Roy Spets och slut. Smack. 3) 6 Franseco Redo för Revanch ? Smack. 4) 3 Barkley. 5 Tangelo. 9 Blixt Lane Bör räcka en bit. 5) 3 Urbina. 10 Nilla. 12 Adriatica 12 kan vara Chansspiken trots läget. 6) 1 Idle Seabrook. 5 Chribo Hill Lås igen. 7) 4 Make Or Brake Zaz. 5 Parveny. 11 Boscha Diablo Tuff Silver ! Kinky !? 8) 2 Luck Is For Losers. 3 Run Like Brodda Chanslås i omgångens garderingslopp. 15 ston bakom vingen. Brrrr. Senast redigerad av Efterhandaren den 2025-12-23 klockan 09:18. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Steady Express
Hemma igen efter ett härligt klassiskt Julfirande nere i Lund. Traditionella Juldags promenaden i centrum satt som en smäck och ett besök i julstämnings anpassade 1100 års Kalkstens monumentet får kultur genen att frodas. Jätten Finn står stadigt kvar och kramar sin pelare i kryptan. Idag är det klassiskt Annandags trav på agendan. 4 åriga fuxen Steady har bra möjligheter att ta tionde raka segern och 4 raka från bricka 11. Undantags hästen står fortfarande billigt inne i Brons trots nära 1 miljon insprunget 2025. Men visst flaxar förlustspöket lite lätt i bakgrunden. Spännande start på V85 finalerna. Psst trots sin rutin är väl Peter ingen kuskförstärkning i synnerhet med bakspår. Johan är en grym taktiker från bakspår. Jag önskar alla Sharps filurer en bra fortsättning på Julfirandet och en bra avslutning på 2025. Senast redigerad av Efterhandaren den idag klockan 11:03. Anledning: Peter U. |
|
|
|
|
|
|
|