Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal idag, 16:26   #1

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 4150

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

V85 Jägersro 3 januari

Spontana tidiga tankar inför lördagen:

Avd 1
Stolopp med två volter. Luktar galopp och omstart. Jag nöjer mig nog med hästar från den främre volten. Johans 1 Global Gaiety är förstastrecket men tar nog med ett gäng till.

Avd 2
Kortlopp auto och endast 8 diamantston. Flemmings häst har ju drömläget och får Johan i sulkyn. Men jag vill höra vad Uhrberg säger om sin. 1 Ultra Violet med Jepson från spår 1 är oxå lockande.

Avd 3
Klurigt korlopp med bilstart. 5 Peak Cashflow vann senast den hade spår 5 på kort auto på 13,2. Intressant då den är streckad på 1%. För övrigt ser 1 Steady King väldigt steady ut.

Avd 4
1 Stens Rubin till 71%. Såna vill man ju bara gardera med ryggmärgen, men med vad? Jag ser inga vettiga motbud, så det är väl bara att ge upp? Eller har någon en uppfriskande idé?

Avd 5
6 Joe Dalton vinner ofta närapå, men nu kanske det är dags på riktigt när Carl Johan hoppar upp? Det känns ju nästan som något som motsvarar barfota! Kan man få önska sig en strykning innanför?

Avd 6
3 Godot. Den gubben har man väntat på länge och nu dyker han upp på rikstoton. Borde väl kunna hävda sig i klass III? 4 Wiener Sängerknabe tror jag är mogen för en vinst snart med Hanna från framspår. 10 Express Silvio är onödigt bortglömd i loppet.

Avd 7
Kan det va här som skrällkusken Jörgen Sjunnesson slår till med 7 Man After Midnight?

Avd 8
Här är min spontana tanke att 8 Eolo Wise L går ner lite i klass. Han brukar dessutom prenumerera på bakspår men är nu nedstruken till spår 7. En strykning till, och spiken är klar!

Är jag ute och cyklar på djupt vatten?

Senast redigerad av bosseguldheden den idag klockan 19:46.
bosseguldheden är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal idag, 19:33   #2

Reg.datum: dec 2019
Sharp$: 18253
Standard

Torsdags Tankar

V85 1) Global Gaiety Spets och Slut ? Vi är ju på Jägers. Är ju dessutom utrustad med F.T.B. gener.
6 Noblesse Brodda Startsnabb rackare och lär fightas om piken. Sett lysande ut i December starterna.
Tilläggshästarna känns lite halvljumna trots mer rutin och pengar på sitt CV.

V85 2) 4 Nova Mahiron Still going strong. Bra läge och funkar bra med skor.
5 Glorius Rain Distansgynnad rackare. Spännande kuskbyte.
7 Esperia Font Tuff märr som tål att tuffa på i spåren. F.T.B. gener är inte fel.

V85 3) 1 Steady King Back In Buisness efter lång paus. Duger gott i klassen trots sin orutin. Spåret kan dock vara en fälla.
10 Louis Vuitton Distans och läge är oddshöjande men med lite pace på loppet har hästen oftast en polett till slut. Trivs med pjäxor.

V85 4) 1 Stens Rubin Ok 2140 är väl lite oddshöjande men ganska behagligt motstånd och jag har svårt att hitta någon som plockar ner en blänkande och polerad Rubin från dödens.

V85 5) 9 Fighter Kronos Ingrids kämpe är värd en seger efter många tuffa lopp.
Men i Silver är det som vanligt många om budet trots vinter tid.

V85 6) 3 Matti Ruisma Stark och rejäl travare med bra läge i ganska lågklassigt Klass 3 försök.

V85 7) 3 Ianthesun Ecce pojken har en häst som definitivt är bättre än raden. Redo för sin andra vinst.
12 Speed Change Bärgarn har hysterisk stallform och det kan vankas fjärde raka trots luriga bricka 12. Det fixar Jepson.

V85 8) 1 Eminent Kronos Måste väl streckas i lite ihålig Bronsdivision men det lockar att gardera.
Nasdaq Newport Lite av en vinnartyp med bra läge. Funkar bra med pjäxor.
8 Eolo Wise L Djusepojken har vunnit med hästen förr. Stark och rejäl när han är på topp.
9 Light In Ännu en topptrimmad Hajom produkt. Robban har starthästarna toppskick. Återigen Jepson i jollen. Perfekt.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal idag, 20:04   #3

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 4150

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg

V85 7)
12 Speed Change Bärgarn har hysterisk stallform och det kan vankas fjärde raka trots luriga bricka 12. Det fixar Jepson.
Tack för tipset! Speed Change åker med direkt på min lapp. Hade tänkt låsa på 2 och 7 men ändrade mig när jag såg din spaning.
Seriösa tips förtjänar att mötas med tacksamhet.
bosseguldheden är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal idag, 20:27   #4

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1104
Standard

3 Expensive Jewel såg lite intressant ut i lopp 3 också. Brukar vara ett framgångsrikt spår i kort, verkar ha ruggig form senaste loppen, och kommer från vinst. Lite spetsberoende bara, men måste nog med.
Wedgie är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Svara

td