Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal igår, 23:48   #31

Reg.datum: nov 2010
Sharp$: 1906
Standard

Var ser man tabellen numera på atg, med procenten. Var bra överblick tyckte jag. Faan att dom ska ändra på allt hela tiden.
zeke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal igår, 23:51   #32

Reg.datum: nov 2010
Sharp$: 1906
Standard

Var bättre förr. Men det var inte bra då heller...
zeke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal igår, 23:52   #33

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 1785
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av zeke Visa inlägg
Var ser man tabellen numera på atg, med procenten. Var bra överblick tyckte jag. Faan att dom ska ändra på allt hela tiden.
Välj Visa kupong. Sedan har du en knapp där du väljer mellan Kupong och Tabell.

https://postimg.cc/0bKgYnbP
Strappa71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal idag, 01:15   #34

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 6064
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71 Visa inlägg
Välj Visa kupong. Sedan har du en knapp där du väljer mellan Kupong och Tabell.

https://postimg.cc/0bKgYnbP
Det är en "grundbult" när man skall läcka ett streckspel

Men jag tvekar på att en ny börjare hittar denna gömda information.

0min far är hittar aldrig denna information utan min hjälp, men han som sett Ego Boy vinna lopp, Grain vinna derbyt, Thomas RN kriteeriet, timothy T vinna Elitloppet vinna kriteriet kanske inte är en viktig kund för ATG, Nej vår målgrupp är harry boy spelare och de som köper travfakta fölr 1000 kr / månad och kan alla vinklar o vrår på ATG.se

Visst man kan se det på respektive lopps startlista om man gjort lämpliga val på kolumner man vill se på sin startlista

Ursäkta
Men jag börjar bli j...vligt trött på ATG
incitatus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal idag, 09:21   #35

Reg.datum: dec 2019
Sharp$: 18548
Standard

I Had A Dream Last Night

Efter gröt konstaterande.
Och med den upplevelsen i bakhuvudet är jag inne på att bevaka samtliga Hajom Robbans 4 starthästar. Men det är lååångt till start. Ok han vinner nog inte med alla men kanske 2?

3 Proffs 17%. Tror jag mest på.
7 Light In 4%. Har dunderform men är väl bortlottad ? Lär få vandra i spåren och många tuffa sprinters emot. Minst chans av mina fyra trots toppform.
4 Armando Salazar 4%. Stark rackare med lopp i kroppen. Hade väl gynnats av ett halvvarv till men farlig med pace på loppet. Se upp.
10 Rendezvous Zon 17%. Toppform här oxå. Gick bra med skor senast. Den där Skoglund har bra flyt nuförtiden och en räv bakom var öra. Grym kusk. Körde in 33 mille 2025.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal idag, 09:58   #36

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 61763
Standard

Läser man intervjun i V85 guiden så säger tränaren att Åsrud Jerven i avd 1 kan en 23 tid idag om det skulle behövas . Stämmer det så måste det vara toppchans. Kollar man så har den gått 23 tider två gånger . Då över 1640 auto på snabba sommarbanor . Annat att gå en sådan tid i 2140 volt i 15 minusgrader . Men tror man på tränarens ord en given spik.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Svara

td