Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2026-01-09, 23:48   #31

Reg.datum: nov 2010
Sharp$: 1906
Standard

Var ser man tabellen numera på atg, med procenten. Var bra överblick tyckte jag. Faan att dom ska ändra på allt hela tiden.
zeke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2026-01-09, 23:51   #32

Reg.datum: nov 2010
Sharp$: 1906
Standard

Var bättre förr. Men det var inte bra då heller...
zeke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2026-01-09, 23:52   #33

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 1884
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av zeke Visa inlägg
Var ser man tabellen numera på atg, med procenten. Var bra överblick tyckte jag. Faan att dom ska ändra på allt hela tiden.
Välj Visa kupong. Sedan har du en knapp där du väljer mellan Kupong och Tabell.

https://postimg.cc/0bKgYnbP
Strappa71 är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal igår, 01:15   #34

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 6064
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71 Visa inlägg
Välj Visa kupong. Sedan har du en knapp där du väljer mellan Kupong och Tabell.

https://postimg.cc/0bKgYnbP
Det är en "grundbult" när man skall läcka ett streckspel

Men jag tvekar på att en ny börjare hittar denna gömda information.

0min far är hittar aldrig denna information utan min hjälp, men han som sett Ego Boy vinna lopp, Grain vinna derbyt, Thomas RN kriteeriet, timothy T vinna Elitloppet vinna kriteriet kanske inte är en viktig kund för ATG, Nej vår målgrupp är harry boy spelare och de som köper travfakta fölr 1000 kr / månad och kan alla vinklar o vrår på ATG.se

Visst man kan se det på respektive lopps startlista om man gjort lämpliga val på kolumner man vill se på sin startlista

Ursäkta
Men jag börjar bli j...vligt trött på ATG
incitatus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal igår, 09:21   #35

Reg.datum: dec 2019
Sharp$: 18549
Standard

I Had A Dream Last Night

Efter gröt konstaterande.
Och med den upplevelsen i bakhuvudet är jag inne på att bevaka samtliga Hajom Robbans 4 starthästar. Men det är lååångt till start. Ok han vinner nog inte med alla men kanske 2?

3 Proffs 17%. Tror jag mest på.
7 Light In 4%. Har dunderform men är väl bortlottad ? Lär få vandra i spåren och många tuffa sprinters emot. Minst chans av mina fyra trots toppform.
4 Armando Salazar 4%. Stark rackare med lopp i kroppen. Hade väl gynnats av ett halvvarv till men farlig med pace på loppet. Se upp.
10 Rendezvous Zon 17%. Toppform här oxå. Gick bra med skor senast. Den där Skoglund har bra flyt nuförtiden och en räv bakom var öra. Grym kusk. Körde in 33 mille 2025.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal igår, 09:58   #36

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 61776
Standard

Läser man intervjun i V85 guiden så säger tränaren att Åsrud Jerven i avd 1 kan en 23 tid idag om det skulle behövas . Stämmer det så måste det vara toppchans. Kollar man så har den gått 23 tider två gånger . Då över 1640 auto på snabba sommarbanor . Annat att gå en sådan tid i 2140 volt i 15 minusgrader . Men tror man på tränarens ord en given spik.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal igår, 11:10   #37

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 4110

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Vis av erfarenhet tänker jag att det finns risk för datastrul en dag som denna. Därför har jag redan lämnat in mitt stöd till hästnäringen. Blir väl ett litet "motsystem" senare om det är möjligt. I princip samma upplägg som jag hade i måndags fast nu endast fyra spikar

V85
Inlämnat: 2026-01-10, 11:05
Romme
Lördag 2026-01-10
Start: 16:10
Kostnad: 216,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 8, 9, 10, 11 (5, 2)
2: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 (1, 3)
3: 5 Krut (2, 1)
4: 8 High on Pepper (7, 1)
5: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 (5, 7)
6: 5 Fahrenheit (4, 6)
7: 9, 10 (1, 3)
8: 2 Galadriel (9, 1)

5x12x1x1x12x1x2x1 = 1440 rader
1440 x 0.3 x 0,50 kr = 216,00 kr.

Totalt: 216,00 kr
Rättningskod: WNH XXK MPH
bosseguldheden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal igår, 11:36   #38

Reg.datum: nov 2012
Sharp$: 5991

Standard

Bjuder på min analys för dagens omgång. Följ gärna min sida: Montins Miljoner på Facebook där jag länkar till mina andelsspel samt postar analyser. Främst V85 men även andra spelformer.

V85-1
Ett kallblodslopp inleder för ovanlighetens skulle en V85-omgång, där två hästar är jämnt streckade som favoriter. 1 Åsrud Jerven och 8 Kringelandsisak. Klar första häst för mig är den sistnämnda som kommer från seger inom V85 i mellandagarna. Detta lopp ser lite enklare ut för 8 Kringelandsisak, trots att han står 20 m bakom det värsta motbudet. Jag tittar alltid efter tider när det gäller kallblodslopp, där det är klar fördel för 8 Kringelandsisak. Han travade 23,9 vid segern för dryga två veckor sedan, en tid som 1 Åsrud Jerven bara varit i närheten av på kort distans och snabba sommarbanor. Att det bara är tre hästar på startvolten gynnar också 8 Kringelandsisak som kommer att vara nära sin värsta motståndare tidigt i loppet. Jag försöker ta grepp om jackpotomgången genom att spika direkt! Dessutom är det speltekniskt rätt att spika istället för att ta två favoriter på kupongen.
Spik 8 Kringelandsisak i V85-öppningen.

V85-2
Den andra avdelningen tycker jag är ett skiktat lopp där det inte finns så många troliga vinnare. Favorit är 1 Nepthys Boko och lika klar andrahandare är 3 Urbina Southwind. Jag tycker inte någon av dem är någon given vinnare. 1 Nepthys Boko är för mycket streckad sett till sitt kunnande, och och 3 Urbina Southwind vann inte under hela fjolåret. Min förstahäst i loppet är istället 10 Never to Young som gick riktigt starkt efter vila senast och är säkert bättre till dagens lopp. Hon har dessutom rygg i starten på snabba 3 Urbina Southwind och kan få en bra position direkt. Jag tar också med jätteskrällen 12 Lake’s Diana som har absolut toppform, men startar från det sämsta ugångsläget. Hon skrällde faktiskt för precis ett år sedan på dåvarande V75. Även då var det Romme som arrangerade tävlingarna. Då hämtade hon 20 meter på 1 Nepthys Boko. Med lite tur med loppet kan 12 Lake’s Diana bli en obehaglig överraskning för många.
Jag streckar: 10 – 1 – 3 – 12

V85-3
2 Romulus Diablo är favorit och en befogad sådan. Hästen har vunnit tre av fyra starter och sett väldigt fin ut. Senast galopperade han från start och tappade mycket mark men var ändå tvåa i mål. Det är förmodligen bästa hästen, men då det är en orutinerad pålle så vill jag ändå gardera. Närmast bakom är 1 InYourFace C.G. som troligen leder loppet länge, samt 5 Krut som har både bästa spåret (5) och bästa kusken (Magnus A Djuse). För tre starter sedan löpte han jämt med favoriten. Jag plockar också med två skrällar i 4 Evenepoel som har bra form, samt nr 10 Spirit W.J. som satt fast med allt sparat senast, och har gjort två bra lopp i rad på V85. Hade plånboken tillåtit hade jag gärna tagit fler hästar, då detta är ett lopp det kan skrälla i. Detta med tanke på favoritens orutin.
Jag streckar: 2 – 1 – 5 – 4 – 10

V85-4
I högsta klassen hittar vi omgångens största favorit i 8 High on Pepper. Denna stjärna har gjort två starter efter en längre vila, och senast såg han riktigt bra ut. Troligen är formen ytterligare framflyttad till denna start. Då det blivit två strykningar startar han från spår 6 och har endast sex motståndare. Troligen kommer han tidigt avancera framåt och får då troligen ta över ledningen och då är loppet slut.
Jag spikar 8 High on Pepper

V85-5
I den nästa högsta klassen är det oerhört jämt spelat. Favorit är 5 Funny Guy som kommer från Robert Dunders formstall. Han kan mycket väl vinna men då han är långsam från start är det en favorit i fara. Snabb ut är istället 3 Proffs som troligen får ta hand om ledningen och även Robert Berghs stall har bra form. 7 Legligin är också en snabb häst som siktas framåt. Hästen är bra, men här är stallets form (Björn Goop) mer tveksam. Jag vill också ha med några skrällar och då får det blir 2 Osvaldo A.Boko som gick i mål med sparade krafter senast. 6 Tulinas Eddie som haft bra form länge (senast stördes han av den kraftiga stormen). 10 Mr Reddington som har bra kapacitet och avslutade positivt senast efter vila. Samt 12 Crazy Good I.D. som vann överlägset i senaste loppet. Helst hade jag tagit alla hästar för att kunna alla jackpotmiljoner men ekonomi medger endast dessa hästar.
Jag streckar: 3 – 5 – 7 – 10 – 2 – 12 – 6

V85-6
Bronsdivisionen över kort distans ser ut att bli ett rivigt lopp. 5 Fahrenheit är en bra häst som säkert siktas mot ledningen här. Dock har Peter G Norman som kör 4 Kapten Nemo på förhand aviserat att han tänker köra i ledningen. Till ledningen vill även 6 Mister Kabuki som har fin form. Det lär bli hård körning från start och det ligger i korten att 4 Kapten Nemo tar ledningen med 5 Fahrenheit utvändigt, och då kan kanske 6 Mister Kabuki hitta andra par utvändigt? Detta skulle då gynna 9 Katmandu Mearas som gjorde ett grymt lopp senast. Han har rygg på 2 Quicka i starten som också är kvick så han kan också få en fin position från början. Jag plockar bort 4 Kapten Nemo på systemet då jag tycker att 5, 6 och 9 är bättre hästar.
Jag streckar: 9 – 6 – 5

V85-7
Ytterligare ett öppet lopp där 1 Global Futurity är favorit och många tror att han ska leda loppet runt om. Det är dock inte säkert att han når ledningen och då är det en favorit i fara. 7 Supercharged är snabb och kan mycket väl snuva favoriten på ledningen. Det troliga scenariot är då att Erik Lindegren släpper ledningen och då kan favoriten befinna sig i tredje invändigt. Ett tidigt streck för mig är 10 Rendezvous Zon från stall Robert Bergh som höll starkt efter ett tufft lopp senast. 9 Steady Countess ska också streckas från Sybille Tinters duktiga stall. Hon har toppform och varit fin från ledningen två gånger i rad. Dock är det andra förutsättningar med bakspår den här gången. Jag vill även ha med skrällarna 2 The Little Plug, 3 Pedal to d’Metal och 4 Armando Salazar som alla kommer sitta bra till från början.
Jag streckar: 10 – 1 – 9 – 2 – 3 – 4

V85-8
I V85-avslutningen så hittar jag ytterligare en spik. 9 Twigs Khaleesi hade vilat ett par månade inför senaste starten men kunde ändå vinna enkelt från ledningen inom V85 på Örebrotravet. Här startar hon med 20 meters tillägg men med springspår är det inte helt omöjligt att skicklige Ulf Ohlsson laddar framåt direkt. Det är endast tre hästar på startvolten och det är inte helt omöjligt att 9 Twigs Khaleesi sitter tidigt i ledningen trots tillägg. Skulle inte det lyckas så tror jag hon är stark nog att vinna från dödens. 9 Twigs Khaleesi är en given spik för mig, särskilt när de värsta motbuden startar på bakspår på tillägg.
Jag spikar nr 9 Twigs Khaleesi.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
shasha (+10)
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal igår, 13:49   #39

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 39695
Standard

Jag måste ju göra ett försök på den överbetalda potten idag. Då behövs fyra spikar: Kringelandisak, High on Pepper, Legligin och Twigs Khaleesi. Väntar med inlämning till sent med tanke på dagens väder- och banförhållanden.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal igår, 14:13   #40

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 5927
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Jag måste ju göra ett försök på den överbetalda potten idag. Då behövs fyra spikar: Kringelandisak, High on Pepper, Legligin och Twigs Khaleesi. Väntar med inlämning till sent med tanke på dagens väder- och banförhållanden.
Vad är det för väder- och banförhållanden du behöver avvakta? Är väl inga som helst problem idag.
Altoc är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal igår, 14:22   #41

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 39695
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Altoc Visa inlägg
Vad är det för väder- och banförhållanden du behöver avvakta? Är väl inga som helst problem idag.
Jag vill se om några hästar missgynnas etc. Det man brukar vilja se när det gäller banor den här årstiden.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal igår, 14:43   #42

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 1884
Standard

Citat:
Jag vill se om några hästar missgynnas etc. Det man brukar vilja se när det gäller banor den här årstiden.
Väderomslag väntas ej.

Stabilt från -11 i början till -15 mot slutet av tävlingsdagen.

Finns inget att "vänta in" idag.
Strappa71 är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal igår, 14:46   #43

Reg.datum: aug 2017
Sharp$: 1371
Standard

....kan komma sena strykningar, viktigt viktigt
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
bosseguldheden (+7)
Liisa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal igår, 14:58   #44

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 4110

Standard

Citat:
Självklart vill man se loppen innan V85 och höra ev kommentarer från de tävlande (kuskarna alltså, inte hästarna). Jag har redan lämnat in mitt stora system (eftersom jag fick datorhaverifrossa) men har tänkt göra ett litet motsystem efter att jag har sett de inledande loppen plus de värmningar som kommit in. Det kan ju komma viktig info in i det sista och även dramatiska strykningar.
bosseguldheden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal igår, 15:13   #45

Reg.datum: sep 2020
Sharp$: 3326
Standard

V85

1,2,8,11
1
1,2,4,5
8
5,7,9
9