Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal igår, 16:15   #1

Reg.datum: dec 2019
Sharp$: 18669
Standard

Prix D’amerique 2026

Årets startfält känns väl inte som det mest högklassiga som körts och innehåller 10 debutanter men flera tuffa Fransoser som provat på utmaningen förut med lite blandade resultat men vi har ju en f.d. vinnare och två stycken andraplats och en tredje platsare i fältet.
4 svenska ekipage är väl helt ok men 2003 var det hela 8 svenskar hästar på plats med giganterna Gigant Neo o Scarlet Knight och även hedersmärren Hilda Zonett. Abano As var vinnaren.
Jag sticker ut hakan och tror att Immortal Doc är först i mål de fyra Svenska matlapps jägarna. 4-5 plats i bästa fall. Epic Kronos borde väl på pappret ha bäst chans men jag har ingen bra känsla. Blue Sky är chanslös och lynnige Fransesco på Vincennes är ett stort ?
Tioårige tuffingen Go On Boy verkar ha formen på topp och är nog hästen att slå. Har en tredje och fjärdeplats i loppet på sitt CV.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal idag, 16:46   #2

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 39720
Standard

Jag har förhandsspelat Francesco Zet till 21 ggr fläsket. Kan gå.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal idag, 17:32   #3

Standard

Jag kör en runt om Trio helt frankt, nä Franskt menar jag . 2 - 10 - 18.
Gammal idag, 17:42   #4

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Jag har förhandsspelat Francesco Zet till 21 ggr fläsket. Kan gå.
Tja jag hade nog velat ha 42 ggr men friskt kopplat är hälften brunnit som elektrikern sade. Visst kan det gå. Alla 18 ”kan” vinna.
Det är ju bara Tennsoldater, Trasiga klockor och små barn som inte kan gå God tur ( det lär behövas)
Svara

td