|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
Torsdag 29/1 - Gävle - V64 DD mm
Dagens DD Förslag
DD 1) 12 Dear Wise As Kapabel Ready Cashare. Tufft spårtrappe läge och dessutom pausat. Men Svedberg och Svante E brukar ha starthästarna iordning. Stallform är bara förnamnet. Doldis stallet körde in 13 mille 2025. Mäktigt med 90 hästar i träning !! DD 2) 1 Loudandclear Sisu Dreamteamet Ohlsson / Salmela kommer med häst i form. Debut på distansen och byngliga spår 1 är dock lite oddshöjande. 4 Chill Of Mine Kommer från en utklassnings seger på kort distans. Gör oxå debut på 2640. Gick väl sådär förra året men känns änna intressant med ny tränare sedan några månader. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Är inte 10 Run Riddle lite bortglömd i DD1? Tvåa bakom Wellerman för ett par veckor sen.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Efter en pluggning av Jenny och tomtefar, i klassisk Matteus-stil sjönk 12/10 på DD från 23gånger tio minuter innan start till 9 gånger.
Lite återhållsamhet förordas. I dag gjorde kommuntrycket sig gällande och det var bara dom där två som styrde spelet och så ska det inte vara. |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Märkligt Utdelning På Gävle
Ok ihåliga V64 lopp men i en Jackpott förstärkt omgång med en vinstrad innehållande 1 favorit,2 andra/ tredje handare och 3 singelprocentare hamnad V64 utdelningen på mediokra 20 lax. Borde varit minst det dubbla tycker jag. Är det storsystem med flerkuponger som förstör Jackpott omgångarna ? Även DD oddset blev märkligt lågt som (Bonbon) Billman påpekar. Jag spelad kombinationen 12 - 4 ett par timmar innan spelstopp. Då var oddset över 35 ggr. I.o.f. sig ganska högt i mina ögon men hamnade till slut på 9ggr. Senast redigerad av Efterhandaren den igår klockan 09:41. Anledning: Fel namn |
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Citat:
Ja du har helt rätt det var en bedrövlig utdelning på den raden. Finland fick in hela 102 rader med 6-rätt. Att tävla mot sådana spelare känns hopplöst…. |
||
|
|
|
|
|
#11 | |
|
Citat:
Det går helt enkelt inte att använda för att bedöma utdelningen objektivt. Med det sagt så var gårdagens utdelning värre än bedrövlig. Enligt V64% på vinnarraden var "förväntad utdelning" ca 95k. Dvs det borde gett 4-5 ggr högre utdelning än verkliga utfallet. Omgången krossad av fåtal spelare.
|
|
|
|
#12 |
|
När det finns Jackpott pengar som lockar kommer andelssystemen och storspelarna från när fjärran för att roffa åt sig bytet. Känns tråkigt när vi matematiska småspelare lyckas hitta skrällarna men blir dåligt belönade för vår tur och skicklighet.
Finns bara nackdelar med Jackpott eländet i min värld. |
|
|
|
|
|
|
|