|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#61 |
|
Undrar hur ägarna till Katmandu Mearas inte körs för seger i en V75-final
|
|
|
|
|
|
|
#63 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#64 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#66 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#68 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#69 |
|
Jocke L blev avstängd för drivning i avd 1,
Drivning som lämnade märken på hästens rygg Då går det väl automatiskt till Länsstyrelsen o inget fall för travsporten Kommer jag ihåg rätt när jag tror att Lövgren stod åtalad i ett liknande ärende för några år sedan o tom blev fälld i 1a instans Någon som minns |
|
|
|
|
|
|
#70 |
|
Kollade V85 idag söndag.
I försnacket var det två stall som ansågs dominera Untersteiner och Djuse. Samt fördel hemmahästar, Timo reser inte…, Finaler, där spets infriar vinst lite drygt 40 ggr av 100 samt favoriter infriar med ung samma frekvens. De överlägset bästa spåren bortsett från spårtrappor är spår 4 och 5. Två av favoriterna startar med god spetschans utselade av de två mest betrodda stallen med riktigt bra spår. Man kan lugnt hålla sig till den vänstra sidan i programmet, grundat på empiri på Solvalla. Sedvanlig Solvalla lunk, snabb öppning, på stället marsch, snabb avslutning. 5,5,5,2,7,4,6. Och det ger över 800.000 kronor??? Trots att det mest liknade en V6:a Hade jag mikroskoperat startlistorna som under v75 hade jag nog funderat på att passa spel eller lirat mångbong. Jäklar vad folk måste jobbat utanför boxen, med tanke på den höga utdelningen. |
|
|
|
|
|
|
|