|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 | |
|
Citat:
Blev uppringd av ombudet ” efter som du lyst med din frånvaro så ville jag kolla bara kolla att du fortfarande sprattlar”. Det skulle bli prinsesstårta, kaffe och bubbel. Ett andelslir hade tydligen gett utdelning. Kul, men spelar väl ingen roll, sa jag. Gubbarna har ju inte BankID, hur fan skall de få ut sina vinstmedel? Tråkigt nog har järngänget som lirat trav varje vecka i hela sina vuxna liv, gjort som du och lagt ner. När det visade sig att de endast kunde spela för vinstmedeln och att de flesta ombud hade begränsat uttagen till 500 el i bästa fall 1000 kronor. Gubbarna vågar helt enkelt inte ha BankID, pga bedrägeririsken. Någon de kände hade råkat illa ut och tappade det lilla han sparat ihop under en mansålder. Och det gick jävligt kvickt. Tidigare har kört runt gubbarna, så de kunde hämta ut en skvätt kontanter hos olika ombud i stan, för att sedan köra till bankomater med kontantinsättning. Kontaktade ATG kundtjänst och påpekade problemet, efter att de stängt möjligheten att förs över vinstmedel direkt från ATG till det privatkonto. Bemötandet var under all kritik, det handlade mest om min attityd än om gubbarna inte får ut sina vinstmedel utan BankID. Ofattbart att ATGs kundservice vägrade att hantera problematiken och håller inne vinstmedel för de kunder som saknar BankID. Det är lätt att blåsa upp sig i något kundcenter, hade gärna haft ett kvartssamtal med den serviceresursen mellan fyra ögon. Nu vet jag att det inte är fotfolket som bestämmer utan ATGs ”lill Trump” Hans Lord Skarplöth och att det idiotiska beslutet kommer från hans skrivbord. Hursomhelst Skarplöth lyckades med det omöjliga, han överträffade sig själv i dumhet och vips hade ett gäng gubbar klivit av travspelet för gott. Kollade ett lopp, men har inte längre så många att ringa. Global Evolution blir svårtuggad, Timo är tokuppåt trots sin orutin. Spekulerar man i favoritfall, så bygger det på att Jepson svarar från tät, den mannen är inte känd för att sitta och porrsurfa under loppen och att Örjan och Kiss My I.D. hittar ryggen på Jepson. Så får MAD och Globalen harva i andraspår och Örjan får en lucka i sista kurvan, kan det gå? Lycka till nu Loke och lyssna inte på en som var usel redan som påläst, vilket jag inte är idag. Jajjan Vi han snacka trav också |
||
|
|
|
|
|
#17 |
|
Kul att se ditt nick på ”banan” igen Jajjan och läsa dina tänkvärda åsikter ang. travspelets dåliga personliga direkt service och tråkiga utveckling.
Ha de gött Jajjan / Gamle Loke. |
|
|
|
|
|
|
#18 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#19 |
|
Hans Crebas och 1 BJÖRN PALEMA i avd. 1. Ehum...
Jag blundar och försöker se mig honom i segerintervju efter loppet, och det är väldigt dimmigt. ![]() Däremot skymtar jag Untersteiner-tränat. |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Crebas pojken trendar uppåt på strecken och det känns väl som ett Tvåhästars lopp.Men Crebas är lite ojämn i sina styrningar och jag tror Arnie Silvio är tuffare häst mot häst. Även om han får lunka utvändigt.
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Eller bjuder Johan in stallkompisen till dans
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
V86
1,3,8 4 8,12 6 3,5,6,8,9,10 11 8 4,6,7 Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Liisa (+1) |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Stall-tjejens 12 pixare!
8 4 5.7.8 12 2.3.5.6 3 1.2.11 11 8 RÄTTNINGSKOD: QXT SDR LWF GOOD LUCK! |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Spikarna inne, 1/3 U kvar på andelsliret..
V86 Kluts andelsspel Inlämnat: 2026-02-04, 20:28 Solvalla, Jägersro Onsdag 2026-02-04 Start: 20:33 Vadet gäller startnummer Avd 1: 1 Björn Palema (3, 8) 2: 4 Global Evolution (1, 9) 3: 5, 8, 12 (7, 4) 4: 2, 3, 4, 5, 6 (8, 12) 5: 3, 5, 6, 7, 9, 10 (2, 4) 6: 2, 6, 9, 11 (7, 8) 7: 2, 3, 5, 8, 11, 12 (7, 6) 8: 3, 8, 12 (4, 7) 1x1x1x5x6x4x6x3 = 2160 rader 2160 x 1 x 0,25 kr = 540,00 kr. Totalt: 1 080,00 kr U Sefyr Lane, Florenz G. och Piraeus Boko |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Förbannades favoriter!
8an får absolut inte vinna avd 7 för att det överhuvudtaget ska bli nån utdelning.. |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Spelvärde: 2 av 4 mest överspelade vann sina lopp.
Travtjänsten var "100%-iga". ALLA tre överspelade vann! |
|
|
|
|
|
|
#29 | |
|
Citat:
Det är nog när man ser möjlighten att såna här har förlustchans som de bästa ( på förhand ) spellägena uppstår. Sedan är det såklart så att det var helt solklart ( i efterhand ) att de ändå skulle vinna...och att det i övriga lopp som värst skulle bli en 14%are....
|
|
|
|
#30 | |
|
Citat:
|
|
|
|
|