|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#62 |
|
Jorma hade koll på läget. Hästen var praaa.
77% var rätt. Senast redigerad av Efterhandaren den igår klockan 17:04. |
|
|
|
|
|
|
#63 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#64 |
|
Inte överdrivet optimistisk med 2Xspikar till 4,5/24% nu, men bra rens om dom sitter
|
|
|
|
#65 |
|
Nu blir det jobbigt, har varken Bellton Memphis el Västerboroyal flash på 5 hästar.
Såg värmningen på Bellton och hur cool Martine verkar vara, så hon fixar nog snurren. Torskfrossa på den. Orsaken till att jag plockade bort dessa två är att det finns vittring på problem med voltning? Kliver nog av här 3,7,8,12,13 på lappen. |
|
|
|
|
|
|
#66 |
|
Jag skulle precis säga åker man från ett annat land för att sätta sig tredje invändigt när hon hade chans att ta över ledning. Tur hon löste de ändå.
|
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
Jag visste att jag skulle kliva av här, får glädja mig åt Martine.
Hon kör utan pisk, fast pisk är tillåten i Sverige denna snygga och duktiga norska. |
|
|
|
|
|
|
#68 |
|
Jäklar vilken spurt av Norskan. F-n oxå plockade bort ekipaget p.g.av volten
![]() Satt och höll tummarna för Twelve O’Clock som såg bra ut i sista sväng men fick bensinstopp. |
|
|
|
|
|
|
#70 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#71 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#73 |
|
Loke jag lirade 2.880 rader så här i debuten för mig på V85 och ändå blir jag omkörd av alla duktiga tippare här på Sharps med långt mer bantade system.
Gissar att du tog ställning och inte slösade streck i onödan och ändå diskar du av mig totalt. Heder Loke. |
|
|
|
|
|
|
#74 |
|
|
|
|
|