Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal igår, 23:21   #16

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 61874
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71 Visa inlägg
Och de som håller ner radantalet och flerfaldigar istället....och klarar att sätta sina spikar.

Igår var jag och petade på 40-50k men tog bort en favorit.
https://web.baratrav.se/live/9r6u33oPu3X95

Ikväll var jag och petade på 8-12k, men åkte på sympati-galopp för Maltes 2a-handare. ( Gick väldigt bra efter galopp ).
[URL=https://web.baratrav.se/live/9r6u33owy92946[/URL]

Det är inget fel på V64. Däremot måste man anpassa sig och spela med betydligt färre grundrader.

Klena lopp? Japp.

Men alla de här loppen måste ju finnas med på någon spelform. Och V64 med V6 är den mellanstora spelform som tål den här utfallstypen klart bäst.

Om man sitter fast i att bara spela sina rader x1....ja då bör man absolut helst stå över. För det är högst ofiffigt.

Fick det att gå ihop både igår och ikväll ändå tack vare DD igår och V4 idag. Men V64 är fina grejor ju!
Du har såklart helt rätt . Motsatsen till din taktik är ju att logga in hos någon av de största butikerna och köpa en en andel i något av deras 100 olika system. Läsa i reklamen efteråt om full pott på många system. Med glädje se att ett av systemen med full pott var det jag köpt 1/10 på för 600 kr. När jag sedan loggar in på mitt konto ser jag att min andel gav 1/10 av vad jag satsade tillbaka och kan inte riktigt förstå att andelssäljaren marknadsför systemet jag var med på som en framgång när jag bara vann 10 procent av vad jag satsade .

Tunna lopp i februari inget onormalt . Dom kör ju inte ens breddlopp denna tid på året utan dom oftast mediokra hästarna hänvisas till vanliga lopp för att fylla dom på vardagarna och då säger det ju sig själv att loppen inte blir så spelvänliga .
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal idag, 09:52   #17

SwedishHorseRacings avatar

Reg.datum: jun 2018
Sharp$: 2958
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71 Visa inlägg
Ikväll var jag och petade på 8-12k, men åkte på sympati-galopp för Maltes 2a-handare. ( Gick väldigt bra efter galopp ).
[URL=https://web.baratrav.se/live/9r6u33owy92946[/URL]
Sympati-galopp ja.

Då var det nog så att ekipage 6 MARABO/Herman Sundbom ställde till det för både 5 PRINCESSUP och 8 I CHOOSE YOU.

Jag hade spikat den senare.
Ekipage lyckades störa bägge hästarna i galopp.

Det är detta som är det djävligaste med trav. Det kan komma någon annan och förstöra för den häst man satsat alla kort på.

Egentligen borde reserven gå in om någon annan häst förstör loppet för den eller de hästar man markerat i det loppet.
SwedishHorseRacing är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Svara

td