|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#61 |
|
Kan bara konstatera att man är iskall.
I ett lopp som detta brukar det vara fördel tilläggshästarna, samt kryddat av en omstart (p40%) så stärks aktierna för någon på bakspår. |
|
|
|
|
|
|
#62 |
|
Nu vinner nog Kingen med minsta flyt efter att Goop strukit sin märr,
mycket bra snack på Need’em fick jag tidigt i veckan. Kul lopp. |
|
|
|
|
|
|
#63 |
|
Det är bara halva Svante kvar, hoppas han lämnar några morötter till hästarna om han nu har någon häst eller del av häst kvar.
|
|
|
|
|
|
|
#64 |
|
Jormas dåliga kunskaper i svenska har förmodligen bidragit till att han INTE läser Spelvärdes, Travtjänstens eller Daniel Berglunds tips eftersom Digital Last var överspelad hos de alla.
|
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
Alltid lika kul när Jorma dominerar, en otroligt sympatisk karl.
|
|
|
|
|
|
|
#66 |
|
Den där Kapten Nemo med kusken Norman är jäkligt lätt att glömma. Är ju en etablerad Silver häst trots sin relativt låga prissumma. Vinner sällan men plockar fina pengar i tuffa gäng.
|
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#68 | |
|
Citat:
Peter G Norman vinner väl inte ihjäl sig, men är en kämpe. För småpengar på V85 avd 6 1,8,9,11 avd 7 2,4,7,10,12,15 avd 8 1,2,4,5,11,12. |
||
|
|
|
|
|
#69 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#70 |
|
" 100 tusentals lopp körda."
Ett fullständigt idiotiskt tvärsäkert påstående. Jorma Kontio har kört drygt 12000 lopp. PUNKT! |
|
|
|
|
|
|
#71 |
|
Grundligt fel! Han har VUNNIT drygt 12000 lopp!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Liisa (+50) |
|
|
|
|
|
|
#72 |
|
Oavsett vilket så har han INTE kört 100 tusentals lopp i sitt liv.
DET är ett grundligt fel. Möjligen 60 till 70 tusen. Och i det ingår det de drygt 12000 som han vunnit. Om jag påstår att han har kört drygt 12000 så är det fortfarande sant även om det faktiska talet skulle vara 60 - 70 tusen. |
|
|
|
|
|
|
#73 |
|
Ha,ha,ha…
Jag har 6 hästar och kammar NOOOOOOOOOOL! Classe är grym! |
|
|
|
|
|
|
#74 |
|
Tack Claes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!
|
|
|
|
|
|
|
#75 | |
|
Citat:
|
||