Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal igår, 19:14   #61

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 6208
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71 Visa inlägg
Hade du klarat 7 rätt om det varit V75?

'Vad ger 7r hade gett om man plockat bort V85-2? Dvs avdelningen du sprack i? 3300-3500 kr. 6r = 20-25 kr.

Vad ger 6r om man plockar bort Guld? 100-110 kr

Om man plockar bort V85-8 ger 6r 70-75 kr.

Om man plockar bort V85-4 skulle det blivit JP på både 6&5 rätt med V75.

Med V75 hade du fått runt 3600 kr om man tar bort V85-2.
Tar man bort V85-8 hade du fått ca 210 kr.

Båda klart bättre än nu med V85.

Om man tar bort andra avdelningar så hade du fått från 50 ner till noll kr med V75.

Det är svårt sånt här.

Trist att din spik inte vann i V85-2. Då hade du fått drygt 7000 kr.

Bra komponerat system i en väldigt svårspelad omgång. Värt ett bättre öde. Många som satsade mycket mer gick väldigt mycket mer back.
Fast om det varit V75 är jag tveksam om man haft med A Fair Day på kupongen.

Faktum är att V85 har lägre medianutdelning på alla rätt än vad V75 hade under motsvarande period under förra året på jackpotfria omgångar,
Vilka lopp och proppar man jobbar har stor betydelse för utdelningenminst lika stor betydelse som om du räknar på V75 V85, man har nästan helt tagit bort lärlingslopp senaste tiden,
incitatus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal igår, 19:17   #62

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 4594

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Skog Visa inlägg
Ett system som var värt ett bättre öde! Du får glädjas åt de 10 kronorna som kunde varit 3 kronor om du valt att spela oseriösa 15-öresalternativet.

Förmodligen inser ATG ganska snart att det inte går att fortsätta med 8 "halvtomma" avdelningar som leder till jackpott var tredje omgång. Med 7 avdelningar kanske hästbeståndet räcker till att fylla på med 10-12 startande i varje avdelning.
Det är okej, jag ser inte travet som någon säker inkomstkälla. Men jag saknar V75 som jag tyckte hade blivit väldigt bra de sista månaderna innan V85-skiten började. Då var det välfyllda lopp, blandat kort-, medel- och långlopp och blandat med volt- och autostartslopp. Det kändes som att V75 hade tagit sig ur sin Skarplöth-svacka och var på väg åt rätt håll.
bosseguldheden är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal idag, 08:53   #63

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 2064
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bosseguldheden Visa inlägg
Det är okej, jag ser inte travet som någon säker inkomstkälla. Men jag saknar V75 som jag tyckte hade blivit väldigt bra de sista månaderna innan V85-skiten började. Då var det välfyllda lopp, blandat kort-, medel- och långlopp och blandat med volt- och autostartslopp. Det kändes som att V75 hade tagit sig ur sin Skarplöth-svacka och var på väg åt rätt håll.

Med 30%-valet kanske du hade kunnat få med Star Bridgadoon på 3 hästar?

Att kalla 30%-valet oseriöst är bland det sista jag skulle göra. Varför skulle 15 öre/rad vara oseriöst med 8 lopp när man har 25 öre på V85 och 50 öre på V75?

td