Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal igår, 21:05   #61

KalleKluts avatar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 20266
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KalleKlut Visa inlägg
Avd 1. 1,3,6 så är det säkrat! 3 Googoo Sensation får första nicken.
Avd 2. Dags för 4 Eleven O'Clock att nyttja stretchen!
Avd 3. Öppen gulddivision med spårtrappa.. Dags för 8 Sweetman att ladda!?
Avd 4. SoS/rejäl gaddning! 3 Colombe Blanche men se upp för 15 You to Ezme
Avd 5. Riktigt fint klass III 3 Ezekiel Face och skrällen 9 Sven Kuce är givna!
Avd 6. Läge för 1 Nikki Lane att bomba hem detta! Skrällen? är 2 Jane Hall
Avd 7. Rejäl gardering känns given! 2 My Lady Emma streckas först..
Avd 8. Blev imponerad av 6 Nasha senast! Men tuffare nu, kräver många streck..
1,3,6 räckte långt.. Synd på galopp för Googoo
O'clocken nöp 3e plats via os och en fin slant tillbaka på P lir
Öppen guldhistoria där Xanthis bara var bäst
Enkelt för Noblesse från spets
Monsterlopp av Kerlone
Skrällen Jane Hall levererade
My Lady Emma bara bäst
Krävdes många streck som sagt

Jag hade i bästa fall fått ihop 7r på ett 15000kr system
KalleKlut är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal igår, 21:21   #62

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 7388
Standard

Svårt hamna rätt en sån här gång och svårt hitta spikar. Jag lyckades peta dit favoriten i första och hade skrällen i sista på två streck. Men annars inte många siffror rätt samtidigt som det inte var så långt ifrån någonstans. Lite som befarat alltså

Citat:
1,3,6 räckte långt.. Synd på galopp för Googoo
O'clocken nöp 3e plats via os och en fin slant tillbaka på P lir
Öppen guldhistoria där Xanthis bara var bäst
Enkelt för Noblesse från spets
Monsterlopp av Kerlone
Skrällen Jane Hall levererade
My Lady Emma bara bäst
Krävdes många streck som sagt

Jag hade i bästa fall fått ihop 7r på ett 15000kr system
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
KalleKlut (+4)
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal igår, 21:43   #63

KalleKluts avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tvablaa Visa inlägg
Svårt hamna rätt en sån här gång och svårt hitta spikar. Jag lyckades peta dit favoriten i första och hade skrällen i sista på två streck. Men annars inte många siffror rätt samtidigt som det inte var så långt ifrån någonstans. Lite som befarat alltså
Riktigt snyggt med skrällen i sista! Själv hade jag behövt minst 7-8 streck..

Extremt svårt (som väntat) idag! Hamnade rätt på en spik och några drag/garderingar men lade för många streck i fel lopp och var helt väck direkt
Gammal idag, 09:18   #64

Reg.datum: dec 2019
Sharp$: 19185
Standard

Konklusion

Gårdagens V85 på Åby blev lika svårlöst som befarat. Jag testade ett Brännvin Special upplägg på 2000 rader men inte f-n hjälpte det. Åkte direkt på 6 Zehir. Såg stressig ut i uppvärmningen men Pieters fixade felfri resa och jag låste på galopp hästarna 2 och 3.
5 Golden Sunrise borde ju platsat på 5 streck men Kolgjinis är lätt att missa i min värld.
10 Xanthis Hilton satt som en smäck på 3 streck.
6 Noblesse Brodde var oxå tidig men jag offrade onödigt många streck emot.
Spiken 9 Sven Kuce fixade inte barfota balansen. Dålig spik.
2 Jane Hall åkte med i sista stund på 4 streck. Bra. Brukar bevaka Korfits.
2 My Lady Emma var oxå tidig.
Trots att 12 Burgerheide var mitt måndags drag fick han inte plats på kupongen.
Spikade galoppören Nasha.
2000 rader räcker inte långt när det är 8 svårlösta lopp att hantera.
Sammanfattningsvis hoppade båda mina spikar och även tvåhästarslåset. Feltänkt med facit i hand.
Trav är trav sa Olle.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal idag, 11:04   #65

Reg.datum: aug 2017
Sharp$: 874
Standard

Finns det möjligtvis en Rättningskod att visa, blev nyfiken på din rad, M.v.h
Liisa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal idag, 11:41   #66

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Liisa Visa inlägg
Finns det möjligtvis en Rättningskod att visa, blev nyfiken på din rad, M.v.h
Såpass. Nja rättningskoder gillar jag inte att offentliggöra. Jag har blivit bränd på dataintrång och har lite noja ang detta.
Vi har olika böjelser men av vilken anledning vill du se min rättningskod på ett icke vinnande spel ? Jag har ju beskrivit uppbyggnad av mitt förlust spel med spikar och garderingar. Tror du jag bluffar och har vunnit pengar lika förbaskat

Senast redigerad av Efterhandaren den idag klockan 11:42.
Gammal idag, 12:10   #67

Reg.datum: aug 2017
Sharp$: 874
Standard

Jag tror du bluffar, motbevisa mig,visa Rättningskod, du skriver 2000 rader och har spruckit, då kan du lika väl visa systemet. M.v.h
Liisa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal idag, 12:24   #68

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Liisa Visa inlägg
Jag tror du bluffar, motbevisa mig,visa Rättningskod, du skriver 2000 rader och har spruckit, då kan du lika väl visa systemet. M.v.h
Ha,ha. Du kan tro va f-n du vill. Det rör mig inte i ryggen. Av vilken anledning skulle jag redovisa/bluffa med ett misslyckat spel ? Jag blir uppriktigt sagt besviken på dig Liisa.

Raden.
1) 2-3
2) 3-7-8-9-11
3) 7-9-10
4) 2-6-7-10-12
5) 9
6) 2-6-7-12
7) 2-4-8
8) 6

1800 rader.
Gammal idag, 13:34   #69

Nicklass avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 1815
Standard

Efteranalys.

Avd 1:
Två galopper direkt på favoriter. Som vi visste kunde hända. Googoo var chanslös i starten. Var mycket snabbare från start senast.
Gomari fick heller ingen bra start.
Nu fick de "bästa" hästarna gå utvändigt. Zehir var ju bara bäst av 1 och 8.
Hade Gomari fått ryggen på ledaren hade han varit med och gjort upp om de. Så det var nog inte helt fel att ta flera hästar här.

Avd 2:
Vi såg detta med diva ek förra veckan i guldloppet. Favoriter långt ut med risk för tredje spår i första kurvan. Ideal stone helt rätt favorit, men för tung inledning.
Golden Sunrise var bara bäst med sista kurvan i fjärde spår. Innerspåren gick som vanligt bra på 2600.

Avd 3:
Xantis hilton med loppet senast borde varit mer spelad men "defensiv" körning satte griller i huvudet på spelarkollektivet och det blev svåranalyserat.
Normalt sätt är spåren avgörande i dessa lopp men silverhästarna var helt enkelt för dåliga.
Harpy och Epsom as var riktigt bra. 10.1 första varvet utvändigt höll de bra i mål. Vet inte vad Mats sa om sin styrning på upploppet kanske han hade vunnit på OS.

Avd 4:
Ännu ett svårt lopp. Man hade kunnat lista ut att bakspårshästarna skulle få det svårt. Nu gick det långsamt första 1500 och snabbt sista 1000 så det var nästan omöjligt att ta något.
Global Empress trots galopp gick bättre den här gången än tidigare lopp, 11.4 sista varvet.
Noblesse brodda fick stryk av abbagliante för två starter senast men visa här att den var riktigt speedig och bara bäst. Garderingslopp.

Avd 5
Långlopp för klass III. Sven kuse blev en dålig favorit när den hamna långt bak på 2600 som man borde listat ut . Såg inte bra ut. Hästen har aldrig gått bra med stefan person. Sätt Gustav på den nästa gång.
Man ska aldrig underskatta en häst med bara 1or i raden, Kerlone var bara bäst. Sefyr lane borde vunnit med loppet den fick. Staro thunder tar vi med oss till nästa lopp.

Avd 6
Kortlopp för diamanstoet. Här är det alltid fördel med framspår och låga startnummer. Spets och rygg ledaren hade räckt. Neptys och victoria gjorde det bra utvändigt. Flockhästen Annabelle var också bra men brukar hålla sig bakom.

Avd 7
Stolopp. Båda favoriterna galopperade. 2,3,5 var spetsfavoriter och en av de vann.

Avd 8
Ännu en gång båda favoriterna galopperade. Mifsuds andra galopp. Gick alldeles för fort här och det öppnade upp för hästarna på bakspår. Ingen hade kunnat lista ut detta. Blev jämt till slut. Wolvega hästar med låga tider brukar stå sig bra i Sverige.

En rolig omgång travlotto eller
Nicklas är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal idag, 14:43   #70

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 2801
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Ha,ha. Du kan tro va f-n du vill. Det rör mig inte i ryggen. Av vilken anledning skulle jag redovisa/bluffa med ett misslyckat spel ? Jag blir uppriktigt sagt besviken på dig Liisa.

Raden.
1) 2-3
2) 3-7-8-9-11
3) 7-9-10
4) 2-6-7-10-12
5) 9
6) 2-6-7-12
7) 2-4-8
8) 6

1800 rader.
Jag är alltid iskall, men oj vad jag gillade lördagens omgång trots att skidorna gick i kors gång på gång. Måste säga att det är förvånansvärt att ingen lyckades sätt 8:an, tycker att alla vinnarna fanns på radarn, trots alla mina bottennapp.

Tror att du skall vara mycket försiktig med att lägga ut rättningskoder.

Jag har gjort det en gång och det gör jag aldrig om.
Jajjan är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal idag, 14:59   #71

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 2186
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jajjan Visa inlägg
Jag är alltid iskall, men oj vad jag gillade lördagens omgång trots att skidorna gick i kors gång på gång. Måste säga att det är förvånansvärt att ingen lyckades sätt 8:an, tycker att alla vinnarna fanns på radarn, trots alla mina bottennapp.

Tror att du skall vara mycket försiktig med att lägga ut rättningskoder.

Jag har gjort det en gång och det gör jag aldrig om.
"Teoretiskt" antal rader med alla rätt igår på det utfallet var ca 1,38 st.

"Normalt" borde det ha funnits 1-2 vinnare. Men historiskt visar det sig att när man kommer ner på ensiffrigt antal förväntade vinnare så blir det extra svajigt. Lika väl som det blir 1-2 st....så kan det landa mellan 0-5 st utan att det är något konstigt. En statistisk modell är ju inte exakt på det sättet.

Så din känsla i det här fallet stämmer finfint med siffrorna.
Gammal idag, 15:18   #72

KalleKluts avatar

Standard

Vad exakt skrämmer er med att skriva ut rättningskod??
Gammal idag, 15:22   #73

Standard

Citat:

Inget.

Är bara om man blandar ihop rättningskod med gamla tiders kvittodetaljer som man kan se någon slags "fara" i det.

Då kunde illvilligt ombud knappa in kvitto-info i terminalen och hämta ut din vinst.

Men RÄTTNINGS-kod är något helt annat. Det är ju avsett för att kunna dela visning av ditt spel utan någon slags risk.
Gammal idag, 15:26   #74

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 4628

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Man ska inte lägga ut rättningskoder (t.ex. för ATG/travspel) offentligt på nätet eller ge dem till obehöriga, främst av säkerhetsskäl. En rättningskod är en unik nyckel som fungerar som ett kvitto på att du äger spelet, och den kan användas för att rätta och i vissa fall hämta ut vinster.

Detta fick jag lära mig idag. Har aldrig trott att det var en risk. Men nu vet jag.
bosseguldheden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal idag, 15:29   #75

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bosseguldheden Visa inlägg
Man ska inte lägga ut rättningskoder (t.ex. för ATG/travspel) offentligt på nätet eller ge dem till obehöriga, främst av säkerhetsskäl. En rättningskod är en unik nyckel som fungerar som ett kvitto på att du äger spelet, och den kan användas för att rätta och i vissa fall hämta ut vinster.

Detta fick jag lära mig idag. Har aldrig trott att det var en risk. Men nu vet jag.
Nope. Rättningskoden innebär ingen risk. Det är inte samma sak som kvittodetaljer.

Kvittodetaljer ska man absolut ALDRIG dela ut.

Rättningskod är inte ett kvitto på att du äger spelet. Det är precis vad ordet säger. En kod för att kunna rätta spelet.

td