Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal igår, 13:57   #16

Nicklass avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 1824
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bosseguldheden Visa inlägg
Slå på kolumnen för Startpoäng så ser du Fast Ideal Stone är ju kuskförstärkt denna vecka så det kan vara idé att ta med bägge!
Avd 8
Alvena roy? Jag tror ju dock alla untersteiner hästar i sista loppet är riktigt bra med rätt resa.

Ideal stone 2600 förra veckan kanske blir lite för tufft att starta igen. Follow him är ju given som andra häst men bakom är det öppet.

Avd 2
Reden gick ut och såga Wise guy i liven, Nedtränad, trög i träning

Jag tror dock det bara är galopp emot. Kommer nog ändå gardera. 3, 4, 6 mot ledning. Rygg ledaren kan bli värdefullt.
2 Zarex bör vara bästa hästen utvändigt efter wise guy. Så chansar på att fyra hästar räcker.
Nicklas är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal igår, 15:04   #17

Reg.datum: aug 2012
Sharp$: 1357
Standard

Avd 1

Look Like Gaagaa håller ledning enkelt och Conrad kliver fram och sätter upp ett högt tempo. Romulus Diablo såg ruskigt fin ut senast. Blir nog inte mer streckad än 10-15%. Spik!!
monimaker1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal igår, 18:42   #18

Reg.datum: dec 2019
Sharp$: 19193
Standard

Fredags Surr

V85 1) 1 Look Like Gaagaa Hötomten lekte med dom senast och jag tror Djusepojken fixar en repris trots lite oddshöjande spår 1 !! Blir det buskörning kommer väl
11 Romulus farande. Hm får sova på saken.

V85 2) 3 Wise Guy Nordström fick snulle och mångmiljonären hamnade hos penningstinna Redèn miljonärs stallet. Tja Redén försöker baissa men det är väl hästen att slå.

V85 3) Silversurfing ?
2 Xanthis Hilton gillar jag skarpt. Ok täta starter men måstestreck i min värld.
4 Kipketer Mearas Tuffing från formstall.
5 Maroon Day Kommer med 4 raka men här får nog Ginman bekänna färg med 51% aren. Tuffa kuskar (och hästar) emot.
7 Makalu Doc Härdad i tuffa lopp och kan överraska. 3% !!!
8 Keep Gamble Svårbedömd rackare ? Lever på sin styrka men här är det många om budet.
10 Kingen Mearas Lite överpace på loppet så är han med på stregen.

V85 4) 15 Rya Håleryd Kan bli långt fram men visst är det bästa hästen ?
11 Olympia Shermer 3% känns lockande. Ebbinge pojken har stallform !

V85 5) 2 Carnation och 3 Beautiful Disaster är mitt fredagslås.

V85 6) 1 Parish Crooks V.S. Barfota ryck !
2 Kiss My I.D. Det luktar spets och slut.
8 Indy Boy Hårding som vinner om felfri. Men många G i raden.

V85 7) 2 A Fair Day Svårslagen.

V85 8) 1 Ideal Stone Tja lite tveksam prestation senast men är ju normalt svår att tugga ner i ledningen.
6 Follow Him är en grym travare.
4 Jeriko Brick När två strider vinner en tredje.
Efterhandaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal igår, 23:53   #19

ricBLo636s avatar

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 2533

Första försöket
Stats: 11 - 7 - 0
ROI: 109.81%
Vinstprocent: 61.11%

Standard

Det är långt mellan gångerna som jag skriver här.
Men måste bara nämna Gangster Vendil.
Det låter som att hästen är i bra slag trots årsdebut.
Bara medel ut men har alltid ett starkt slutvarv.
Skulle favoriten vara trög i ledning (om den nu kommer dit) så blir jag inte förvånad om Gangster Vendil sträcker på sig och går förbi på upploppet.
Kalle kluts häst Vanderbild tar jag inte med på 5-st.
Skulle Vanderbild vara före Gangster i mål så bjuder jag Klut på en runda i baren
ricBLo636 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td