|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
Lördag 11/4 - Jägersro - V85 mm
Tidiga Tisdags Tankar
V85 1) Lurig Stodivision på racerdistans !? 5-6-7 känns tidiga. V85 2) Racerdistans igen ! Men här är det mer rutinerade damer. 7-8-9 gör nog upp om förstapriset. V85 3) 8 Olympia Shermer Örjan buskörde bort märren senast. Ebbinge tar Revanch med toppmärren. V85 4) 4 Bocha Diablo är hemma igen efter en tråkig Parisresa. Jag tror Uttrarna har vässat upp och har hästen iordning. Går från alla positioner. Hård men rättvis. 8 Kentucky River Är oxå ganska tuff och tål att vandra i spåren. 9 Xanthis Hilton Verkar trivas bra i Hajom. Lite överpace så kan skrällen vara ett faktum. Men normalt för tufft emot. V85 5) 2 Jeriko Brick och 10 Indy Boy ” Hajom Fajom Fallerallera” Två grymma Bronshästar. V85 6) 4 Dream Burgerheide Toppform. Smackelismack. 12 Ingmar Banker Måste ju ha en stänkare oxå. Flemming läge och hästen är definitivt skrällduglig. V85 7) 6 Fantastic Gio Tuff FTB märr. Men svårbedömd som vanligt när Gocciadoro har Årsdebutanter ![]() 7 Savastano Som vanligt svårbedömd Kolgjini filur Årsdebutant ![]() 3 Golden Cresent Kanske är det dags för vinst ![]() V85 8) 15 Mr Carnation Spåret är nog bästa tänkbara för osäkra hästen. Men 11g på 15 försök är inte kul Senast redigerad av Efterhandaren den idag klockan 13:22. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 4635Stats: - - ROI: % Vinstprocent: % |
Banans ”Jägermeister” är Johan Untersteiner som leder både kuskligan och tränarligan på Jägersro med över 40 i segerprocent i bägge. Selar ut 12 hästar på V85. Peter och Wilma får hjälpa till - han kan ju bara köra en häst åt gången. Håller stallformen i sig ska Unters vinna fyra eller fem lopp enligt statistiken. Men vilka? Jag tar nog med alla! En tänkbar spik är 3 Nordic In i avd 6. Har tagit alla sina vinster från låga framspår.Senaste fem loppen har han haft spår 9,10,11 & 12. Spår tre nu och livets första barfota runt om. När jag kryssade för den låg den på 5%. Nu har den ökat till 7%. Men det är helt okej procent på en spik enligt mig
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Citat:
Min gissning är 3 stall segrar på V85 Lördag och Johan har nog plockat russinen ur kakan. Mina Untrare : 5 Madame Mearas. 5 Boscha Diablo och 3 Nordic In. |
||
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Citat:
|
||
|