Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal idag, 13:16   #1

Reg.datum: dec 2019
Sharp$: 19277
Standard

Lördag 11/4 - Jägersro - V85 mm

Tidiga Tisdags Tankar

V85 1) Lurig Stodivision på racerdistans !? 5-6-7 känns tidiga.

V85 2) Racerdistans igen ! Men här är det mer rutinerade damer. 7-8-9 gör nog upp om förstapriset.

V85 3) 8 Olympia Shermer Örjan buskörde bort märren senast. Ebbinge tar Revanch med toppmärren.

V85 4) 4 Bocha Diablo är hemma igen efter en tråkig Parisresa. Jag tror Uttrarna har vässat upp och har hästen iordning. Går från alla positioner. Hård men rättvis.
8 Kentucky River Är oxå ganska tuff och tål att vandra i spåren.
9 Xanthis Hilton Verkar trivas bra i Hajom. Lite överpace så kan skrällen vara ett faktum. Men normalt för tufft emot.

V85 5) 2 Jeriko Brick och 10 Indy Boy ” Hajom Fajom Fallerallera”
Två grymma Bronshästar.

V85 6) 4 Dream Burgerheide Toppform. Smackelismack.
12 Ingmar Banker Måste ju ha en stänkare oxå. Flemming läge och hästen är definitivt skrällduglig.

V85 7) 6 Fantastic Gio Tuff FTB märr. Men svårbedömd som vanligt när Gocciadoro har Årsdebutanter
7 Savastano Som vanligt svårbedömd Kolgjini filur
Årsdebutant
3 Golden Cresent Kanske är det dags för vinst

V85 8) 15 Mr Carnation Spåret är nog bästa tänkbara för osäkra hästen.
Men 11g på 15 försök är inte kul Felfri är det nog bästa hästen, kanske tuffar runt dom ? Har ju 2,5 varv på sig.

Senast redigerad av Efterhandaren den idag klockan 13:22.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal idag, 18:40   #2

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 4635

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Banans ”Jägermeister” är Johan Untersteiner som leder både kuskligan och tränarligan på Jägersro med över 40 i segerprocent i bägge. Selar ut 12 hästar på V85. Peter och Wilma får hjälpa till - han kan ju bara köra en häst åt gången. Håller stallformen i sig ska Unters vinna fyra eller fem lopp enligt statistiken. Men vilka? Jag tar nog med alla! En tänkbar spik är 3 Nordic In i avd 6. Har tagit alla sina vinster från låga framspår.Senaste fem loppen har han haft spår 9,10,11 & 12. Spår tre nu och livets första barfota runt om. När jag kryssade för den låg den på 5%. Nu har den ökat till 7%. Men det är helt okej procent på en spik enligt mig
bosseguldheden är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal idag, 19:30   #3

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bosseguldheden Visa inlägg
Banans ”Jägermeister” är Johan Untersteiner som leder både kuskligan och tränarligan på Jägersro med över 40 i segerprocent i bägge. Selar ut 12 hästar på V85. Peter och Wilma får hjälpa till - han kan ju bara köra en häst åt gången. Håller stallformen i sig ska Unters vinna fyra eller fem lopp enligt statistiken. Men vilka? Jag tar nog med alla! En tänkbar spik är 3 Nordic In i avd 6. Har tagit alla sina vinster från låga framspår.Senaste fem loppen har han haft spår 9,10,11 & 12. Spår tre nu och livets första barfota runt om. När jag kryssade för den låg den på 5%. Nu har den ökat till 7%. Men det är helt okej procent på en spik enligt mig
Ja Uttrarna har nästan 200 hästar i stallet och nu lockar vårvädret till start i nästan alla klasser. Stallet har nog ca 30 starthästar denna vecka.
Min gissning är 3 stall segrar på V85 Lördag och Johan har nog plockat russinen ur kakan. Mina Untrare : 5 Madame Mearas. 5 Boscha Diablo och 3 Nordic In.
Gammal idag, 19:43   #4

Standard

Fel tryck.

Senast redigerad av Efterhandaren den idag klockan 20:53.
Svara

td