Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal igår, 19:10   #16

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1421
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Trinity Visa inlägg
Händer ibland jag får in mina skrällar, ska helst vara 1% eller lägre!
Har dock sett att jag inte är ensam att tro på dessa skrällar.

Avd:1 Nr:11 Piraeus Boko 0,94%
Avd.3 Nr:12 Njuta In 0,56%
Avd:6 Håller med er om Ingvar Banker men tar då en annan skräll och säger
Nr:11 J.C. 0,99%
Avd:7 Här kan vem som helst vinna, Tar en som jag just nu ej har med på mitt system och har då med 8 streck, så säger Nr:1 Mustang Racer 0,99%.
Fast en som jag streckat för Nr:10 Alvena Roy 0,74%

Detta loppet är otroligt svårt men då brukar det skita sig och favoriten vinner på något otroligt sätt.

Lycka till i morgon.
Ps, tror den senaste gången jag satte en 1% måste varit när jag vann V75 tipset här inne, insatsen var sharps poäng. och omgången avslutades med en 100 oddsare som jag då satt som vinnare, har för mig att bara den hade gjort att jag vunnit men låg top 3 innan, har jag för mig.

Har även satt en V5:a 4 spik och alla i ett lopp och där vann en 115 oddsare och fick ca 1500 kr för spelade 15 kr + ombudsavgift.

men men detta är för längesedan och är dags för att få in några av dragen nu!
Håller med om Njuta In och tyckte den var en klockren skräll, men Jens rankade den sist och ”utan chans” så fan vet. Tar med iallafall.

I 7:e hoppas jag på nån av ”utlänningarna” på framspår, men kanske slänger med JepsonS bara för Jepson.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Trinity (+5)
Wedgie är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal igår, 19:50   #17

Trinitys avatar

Reg.datum: jun 2012
Sharp$: 1239
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wedgie Visa inlägg
Håller med om Njuta In och tyckte den var en klockren skräll, men Jens rankade den sist och ”utan chans” så fan vet. Tar med iallafall.

I 7:e hoppas jag på nån av ”utlänningarna” på framspår, men kanske slänger med JepsonS bara för Jepson.
Litar ej på Jens i detta fallet.

Sedan så är jag med orolig för utlänningarna på framspår, så jag kommer ha med alla.

Minns när jag var på plats och kompisen varnade för en häst på bakspår en tysk, han sa att de åker ej så långt och borde ha bra skrällchans, mycket riktigt så spurtade han ner de andra över upploppet.

Detta var i V75-1 och hade själv fel direkt; Då han sa det efter vi lämnat in våra kuponger. ( minns ej exakt )
Tror detta var 1994

Så har Himmabana i morgon!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Wedgie (+5)
Trinity är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal igår, 20:47   #18

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1421
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Trinity Visa inlägg
Litar ej på Jens i detta fallet.

Sedan så är jag med orolig för utlänningarna på framspår, så jag kommer ha med alla.

Minns när jag var på plats och kompisen varnade för en häst på bakspår en tysk, han sa att de åker ej så långt och borde ha bra skrällchans, mycket riktigt så spurtade han ner de andra över upploppet.

Detta var i V75-1 och hade själv fel direkt; Då han sa det efter vi lämnat in våra kuponger. ( minns ej exakt )
Tror detta var 1994

Så har Himmabana i morgon!
Nej… även om jag generellt mer sett att när jens och berglund totalt sågar en favorit vinner den, än motsvarande när de dissar en skräll. Men men, drog ett vinnerspel på Njuta In till väldigt roliga odds, så får se vad som händer.

Har bränt några välbetalda V6:or på utländska hästar, så försöker undvika det numera.
Wedgie är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal igår, 20:52   #19
DIF

Reg.datum: maj 2012
Sharp$: 1724
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bosseguldheden Visa inlägg
Det låter väldigt bra på 10 Zoccie Primus i avd 1 från stallet.

"10 Zoccie Primus avslutade jättebra senast och är i toppform. Vi har siktat på det här loppet och hon borde göra en vass insats. Hon har bäst form av våra hästar i loppet. Zoccie Primus missgynnas inte av läget men behöver hjälp med tempot."

Vågar nog inte lämna denna 5%-are utanför, trots bakspår på Jägers. Peter U är en överraskningarnas man!
I samma lopp som Adrian ska vinna med en gäspning

Mitt drag i omgången är nr 6 i sista. Spets å slut
DIF är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal igår, 21:00   #20

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 4640

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DIF Visa inlägg
I samma lopp som Adrian ska vinna med en gäspning

Mitt drag i omgången är nr 6 i sista. Spets å slut
Jag har varken med Adrians eller favoriten i avd 1. Men jag spelar ju lite konstigt...

6 i sista har jag med fast där har jag å andra sidan 8 hästar - än så länge...

Mina spikar just nu; Kentucky River och Nordic In.
bosseguldheden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal idag, 00:14   #21

ricBLo636s avatar

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 2537

Första försöket
Stats: 11 - 7 - 0
ROI: 109.81%
Vinstprocent: 61.11%

Standard

Niagara River vann plättlätt senast. Visserligen var det emot bara ston.
Men hästen såg ut att trava både snabbt och fint.
Ska bli spännande att se den på Jägers.
Ingen spik men den åker med på min lapp i alla fall.
ricBLo636 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal idag, 06:56   #22

Reg.datum: jul 2013
Sharp$: 1845
Standard

Smart anmält av Christoffer. Carnation har säkert större chans till felfritt från spår 15. Jag tror den är så pass bra att SP kan runda allt här. Om SP är före Tyler till dödens tror jag Carnation tar det.
kjel är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal idag, 08:27   #23

Reg.datum: dec 2019
Sharp$: 19309
Standard

Lördags Funderingar

7 Olly Håleryd. Spikförslag? Hittar ingen bättre !
8 Olympia Shermer. Chansspik ? En eller många i 15 hästars stolopp !
10 Indy Boy. Frågan är om han fixar barfota balans ? Ingen stabil herre. Favorit i fara ?
3 Önas Prince. Avslag på min kupong. Så det är bara att spika
3 Golden Cresent. Dagens Trend Nisse ! Befogat ? Tja kanske.
7 Savastano. Har galopperat i debuten efter paus förut. Avslag ?
15 Mr Carnation. Går han felfritt ? I såfall ett fynd till 8%.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal idag, 08:39   #24

Reg.datum: nov 2012
Sharp$: 6089

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Analys och andelsystem V85 Jägersro 2026-04-11

Nedanstående analys och system finns på Facebooksidan Montins Miljoner. Där finns även länk för att köpa en andel i systemet.

ATG lockar med ytterligare en jackpot på V85 då det inte blev någon utdelning på fem rätt förra veckan. Den här gången har en ensam vinnare chans att ta hem 49 miljoner kronor! Jag gör ett försök att ta hem de stora pengarna då jag spikar två hästar som inte är favoriter, i skrivande stund.

V85-1
ATG verkar ha tagit för vana att inleda omgångarna med luriga stolopp och så är det även denna vecka. Det finns risk för att det kan bli hård körning från början i detta lopp, vilket ökar skrällchansen. Därför väljer jag att gardera brett och plockar med sju av elva hästar. Vi försöker jobba in en skräll, varför in 1 Tullamore Rick som har ett fint läge, eller någon av Stall Untersteiners hästar? Tänker då inte på 5 Madame Mearas som är en av de mer betrodda, utan 4 Catch Lane och 10 Zoccie Primus som båda inte är särskilt mycket sämre än stallkamraten.
Jag streckar: 2 – 5 – 6 – 3 – 1 – 10 - 4

V85-2
Här kommer ytterligare ett stolopp, den här gången en spårtrappa för högsta klassen. Loppet lockade endast nio hästar vilket gynnar de med mest pengar på sig. 7 Olly Håleryd vann spårlottningen trots ett spår långt ut på vingen. Värsta motbudet, 9 Celiaz, fick bakspår vilket öppnar för att Örjan Kihlström tidigt kan köra till ledningen med 7 Olly Håleryd. Därifrån tror jag hon blir mycket svårslagen och väljer att spika.
Jag spikar 7 Olly Håleryd

V85-3
ATG drämmer till med ett tredje raka stolopp, och nu höjs svårighetsgraden igen! De mest betrodda 5 Love Express W.F. och 6 Call Me Ottilia vill båda till ledningen, och kan någon av dem ta spets utan att det kostar allt för mycket så har ledaren en fin chans. Det kan dock bli så att båda dessa kör i ett högt tempo från början vilket öppnar för en annan vinnare. 4 Caribbean Lemon kan vara en fin skräll från rygg på ledaren, eller 11 Åse Tim som kan gynnas av ett ett högt tempo.
Jag streckar: 5 – 6 – 4 – 11 - 8

V85-4
Ett säkert vårtecken är att uttagningsloppen till Paralympiatravet kommer igång, och här kommer det första försöket. Favorit är 3 Önas Prince som har ett perfekt utgångsläge från spår tre. Vägen mot ledningen ligger öppen och därifrån lär Per Nordströms häst bli svårtuggad. Det är dock årsdebut för Önas Prince vilket gör att jag ”fegar” och dubblar systemet med andrahandsfavoriten 8 Kentucky River som har sin årsdebut avklarad. Senast dessa båda hästar möttes så vann Kentucky River från dödens, och med tanke på att han borde ha kommit högre i sin formkurva så finns chansen för en upprepning. Övriga deltagare i loppet tror jag får svårt att rå på dessa.
Jag streckar: 3 - 8

V85-5
I veckans Bronsdivision startar 10 Indy Boy med högst segerchans. Han har verkligen varit grym i de senaste starterna och har naturligtvis en bra chans att vinna även idag. Det finns dock faktorer som vi kan sätta på minuskontot, som bakspår samt ny balans. Dessutom har han tjänat snabba pengar och stigit snabbt i klasserna. Därför provar jag att fälla favoriten och vill t ex jobba in storskrällen 4 Eleven O’Clock som kommer med full form. Eller varför inte 8 Bollinger N.O. som var bra i årsdebuten och troligen är ännu bättre nu.
Jag streckar: 10 – 2 – 8 – 6 – 1 - 4

V85-6
I den sjätte avdelningen är det upplagt för en fartfest från början då de betrodda hästarna startar från bra lägen och samtliga vill åt den åtråvärda ledningen. Jag streckar dessa samtliga hästar, men håller ändå den utländske gästen 8 Sammy Boy som förstahäst. Han är i nuläget endast streckad på 15%. Örjan Kihlström förstärker också i sulkyn. Skulle det bli ”tokkörning” så hoppas jag att Flemming Jensen kommer flygande över upploppet med sin 12 Ingmar Banker som är betydligt bättre än den låga streckprocenten.
Jag streckar: 8 – 2 – 3 – 4 – 5 - 12

V85-7
Kapacitetsmässigt är 7 Savastano den klart bästa hästen i detta lopp. Minns vilket otroligt lopp han gjorde under Elitloppshelgen ifjol! Men det är knappast nu i årsdebuten han ska vara som bäst. Faktum är att han aldrig vunnit en årsdebut och tävlar dessutom med skor på hovarna idag. Jag väljer därför att spika andrahandsfavoriten 3 Golden Cresent som gjorde ett heroiskt lopp senast då han gick först i tredjespår nästan hela sista varvet i högt tempo. Nu är läget upplagt för ledningen och därifrån har han vunnit fem av tio lopp. 3 Golden Cresent känns som en väldigt bra spik då han inte är favorit.
Jag spikar 3 Golden Cresent

V85-8
Ett lopp över den längre distansen 2640 m avslutar omgången, och är också en spårtrappa. Mest betrodd är 9 Staro Thunder Road som galopperade bort segern kort före mål senast han startade på V85. Då som skräll, men idag är han favorit vilket känns märkligt. Min klara första häst i loppet är 15 Mr Carnation. Han är hopplöst osäker, men besitter en kapacitet utöver det vanliga. En stor anledning till hans många galopper är att han blir stressad när han startar mellan hästar. Därför är spår femton helt optimalt, där den nye kusken Stefan Persson kan ta en lugn start med honom. Felfri är Mr Carnation obesegrad och jag tror den statistiken håller i sig idag. I skrivande stund är han bara spelad på 8%, men trendar uppåt. Han lär dock inte bli favorit, så även detta är en väldigt intressant spik!
Jag spikar 15 Mr Carnation
BroderH är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Svara

td