Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal idag, 17:31   #61

Nicklass avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 1934
Standard

Ännu en omöjlig omgång. Spikarna sviker vecka på vecka.
Nicklas är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal idag, 18:54   #62

Reg.datum: dec 2019
Sharp$: 19524
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Nicklas Visa inlägg
Ännu en omöjlig omgång. Spikarna sviker vecka på vecka.
Nja omöjlig var den väl inte. 9 Automatic Flight 2% var väl möjligen den omöjliga som fixade 700 tusen.
Men 8 lopp är onödigt svårt. Det brukar bli max 5-6 rätt om och när jag spelar. Tacka vet jag V75.
Gammal idag, 19:26   #63

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 7595
Standard

Automatic Flight var svårfunnen men i övrigt ingen jättesvår rad förutom att det var så få spetsvinnare. Bitter galopp på Stuve Skarp och jag valde ju att steka favoriten där. Sätter två spikar men får ändå bara med mig fem rätt, V86 är svårt!
Maverick var oväntat bra, trodde Wäjersten skulle ta det.
tvablaa är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal idag, 20:25   #64

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 4822

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ingen storvinst men 940 spänn in på 180 kr spel är bättre ränta än vad jag får på min bank. Jag får väl känna mig smånöjd då?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Efterhandaren (+5)
bosseguldheden är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal idag, 20:47   #65

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 4822

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Nja omöjlig var den väl inte. 9 Automatic Flight 2% var väl möjligen den omöjliga som fixade 700 tusen.
Men 8 lopp är onödigt svårt. Det brukar bli max 5-6 rätt om och när jag spelar. Tacka vet jag V75.
TACKA VET JAG V75 - bevingade ord från Lokehandaren. ATG förlorar mängder av pengar för varje vecka som dom av prestige-skäl vägrar att ge oss åter vårt älskade spel.
bosseguldheden är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Svara

td