Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal idag, 11:05   #1

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 2363
Standard

Jörgen Forsberg VD ATG

Om STs VD och ATGs nya tillförordnade VD Jörgen Forsberg vet jag inget om, bara det att det inte kan bli sämre än under den förre VDn Hans Lord Skarplöth.

Jackpot Hasses era kännetecknas av att ständigt laga det som inte var trasigt, med noll konsekvensanalys, i ett försök att ändra travtippandet till något av ett lotteri.
En VD som var totalt tondöv för kundernas önskemål omgiven av ja-sägare, ett fenomen som inte är ovanligt när ledare har en övertro på sin egen förmåga och ett behov av att mörka en underliggande bottenlös inkompetens.
En i mina ögon manipulativ personlighet.
Efterbörden (konsekvenserna) efter ett drygt decennium av missgrepp skall nu den nya tillförordnade VD Jörgen Forsberg hantera.

Låt oss från spelarsynpunkt ”brain storma” och ge ATGs nya ”top dog” lite vinklar från spelarperspektiv hur travets kräftgång skulle kunna vändas.

Jag startar tråden med att använda Aftonbladets artikel från den 3/6-2026
där Jörgen Forsberg summerar Elitloppshelgen.
Spel och publiktappet.

Senast redigerad av Jajjan den idag klockan 11:52.
Jajjan är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal idag, 18:24   #2

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 6361
Standard

Fast det är väl ändå STYRELSEN om skall styra ett bolag

Men det känns som styrelsen varit svag, varit okunnig på spelpmrådet, något gick i varje fall fel i utvecklingen av nya spel - plåthästar Big 9 Top 7 ,med de bakhuvudet kanske det inte var så konstigt att blev lite urspårning / stopp här där.
incitatus är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Svara

td