Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo

Reklamlänk | 18+ | Spela ansvarsfullt | stodlinjen.se | Spelpaus.se

Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal igår, 15:23   #1
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 7 496
Sharp$: 19727
Standard

Lördag 27/6 - Bergsåker - V85


Wäjersten vässar upp stallet och är väl svår att växla på sin hemmabana.
Men jag gör ett försök att hitta Torsdagens svårfunna låg % are.

V85 1) 6 The Flying Eagle 7% Ännu en formtoppad rackare från Hajom.

V85 2) 1 Briljant Töll 3% Stenhårt emot men jag gillar Töll hästar.

V85 3) 9 R.K.Pascal 3% Bortlottad ? Men barfota vässad igen.

V85 4) 6 Okura Greenwood 6% Lurig tyska som kan ge överspelade Yuca en match. 40m tillägg är (för) tufft oavsett distans.

V85 5) 3 Reagan Boko 10% Stenhård 3 åring. Bakker och Hagoort brukar hålla sig framme när det vankas stora pengar.

V85 6) 3 Killer Rain 24% Ok nämner en andrahandare oxå. Dreamteamet är nog med på stregen här oxå. Ok står lite hårt inne men har ju FTB gener

V85 7) 5 Husavik 24% Ännu en andrahandare av bara farten. Topprestation senast.

V85 8) 11 Maverick 11% Bortlottad Och Klass 2 är ju Klass 2 men den där Wallin brukar ha starthästarna iordning. Och Jepson har en rävfarm bakom varje öra. Grym taktiker i i jollen.
__________________
Loke
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal igår, 19:03   #2
 
Reg.datum: jul 2012
Ort: Göteborg, guldheden
Inlägg: 1 756
Sharp$: 4778


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ditt & Datt från Kattegatt
Långt ifrån Bergsåker har jag ändå klurat på veckans omgång och har än
så länge kommit fram till följande:

Avd 1
Bergh har tokform och rycker alla skor på 6 The Flying Eagle. Vill nog stila sig på sin gamla hemmabana. Måste med till 7%.

Avd 2
Jag gillar inte treåringslopp. Valpar är så oförutsägbara! En miljon i förstapris i denna E3-final gör det inte lättare. Jag tänkte chansspika favoriten 4 Fusion Blaze som är van att vinna med Magnus men garderar nog med 7 Rosie Bros som var före den i mål i ett miljonlopp på Elitloppsdagen. 5% är för lockande.

Avd 3
Här blir 5 Illuminato stor favorit så klart. Men jag vill ju inte släppa
1 Puskas Boko som jag spikade senast då den vann från tolftespår. Spår ett på Bergsåker är ju känt som bra och den skräller nog till lite om den vinner detta.

Avd 4
Klarar 13 La Yuca att plocka in 40 m på snabbkörande Claes Sjöström med 1 Kusen Simoni? Det är frågan och jag är tveksam till det. Det får nog bli en drös med hästar i detta lopp.

Avd 5
Goopen har en formtopp i stallet och jag tror inte att han slarvar bort det här med 5 Grosbois. Borde spetsa från femtespåret och sen är det bara att skaka på huvet åt alla som kommer fram. Ledning från start till mål är mitt scenario. Spik!

Avd 6
3 Killer Rain är min favorit. En tuffing, härdad på Vincennes. Men bägge Wäjerns hästar, 1 Loxahatchee och 7 X.O. Kemp ska med. Vi är ju i Wäjerland!

Avd 7
Jag tänkte avsluta med två spikar; och börjar med 5 Husavik som fick vinna senast till nästan 7 ggr pengarna.

Avd 8
Jag avslutar med en skrällspik till 11%. 11 Maverick gillar jag skarpt. Jepson vann nyligen med honom från elftespår medeldistans, så han vet hur man ska lägga upp det.

Ser att Eterhandaren är inne på samma ideer i avslutningen. Två travstollar kan väl inte ha fel?

Så tänkt var det här, torsdag eftermiddag
Puskas Bo, Læsø
bosseguldheden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal idag, 11:50   #3
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 7 496
Sharp$: 19727
Standard

Fredags Surr

Lite mer fredags kött på Lördags anrättningen.

V85 1) 6 The Flying Eagle Örnen flyger i ensamt majestät idag oxå. Psst även på Lördag

V85 2) 1-2-3-4-5-6 Kanske räcker ?

V85 3) 5 Illuminato och 9 R.K. Pascal En trolig och en otroligt rolig. (Förhoppningsvis)

V85 4) 6 Okura Greenwood är min stänkare. Boten Erwin har nog ställt iordning. Men har ju trots allt bara ett lopp i kroppen efter lååång paus. Kanske säkrast att fegstrecka Yucca palmen oxå.

V85 5) 3 Reagan Boko Fredags Spik utan fegstreck.

V85 6) 1 Loxahatchee och 3 Killer Rain Stabilt lås. Jag är på väg att kasta nyckeln.

V85 7) 5 Husavik Öppen Klass 1. Men Bo ”puskas” Guldsmed är ofta rätt ute med sina tidiga DD drag. Hästen är bra iordning. Grym prestation senast.
När 2 och 3 strider om piken vinner en tredje (5)

V85 8) 1-2-4-11 Vidöppet lopp i min värld. Helgardering om lädret pallar.
__________________
Loke
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal idag, 12:52   #4
 
Reg.datum: jul 2012
Ort: Göteborg, guldheden
Inlägg: 1 756
Sharp$: 4778


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Imorrn är jag te sjöss hele dan utan kontakt med molnet
så jag måste lägga mitt spel redan idag:

V85
Inlämnat: 2026-06-26, 13:47
Bergsåker
Lördag 2026-06-27
Start: 16:10
Kostnad: 180,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 2, 6, 7 (11, 5)
2: 2, 4, 7 (3, 6)
3: 1, 5 (3, 9)
4: 1, 2, 6, 11, 13 (10, 5)
5: 5 Grosbois (1, 3)
6: 1, 3, 7 (11, 9)
7: 5 Husavik (3, 7)
8: 11 Maverick (1, 4)

4x3x2x5x1x3x1x1 = 360 rader
360 x 1 x 0,50 kr = 180,00 kr.

Totalt: 180,00 kr
Rättningskod: PWD PTT HPK

God turer
alla filurer
bosseguldheden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal idag, 16:47   #5
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 7 496
Sharp$: 19727
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bosseguldheden Visa inlägg
Imorrn är jag te sjöss hele dan utan kontakt med molnet
så jag måste lägga mitt spel redan idag:

V85
Inlämnat: 2026-06-26, 13:47
Bergsåker
Lördag 2026-06-27
Start: 16:10
Kostnad: 180,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 2, 6, 7 (11, 5)
2: 2, 4, 7 (3, 6)
3: 1, 5 (3, 9)
4: 1, 2, 6, 11, 13 (10, 5)
5: 5 Grosbois (1, 3)
6: 1, 3, 7 (11, 9)
7: 5 Husavik (3, 7)
8: 11 Maverick (1, 4)

4x3x2x5x1x3x1x1 = 360 rader
360 x 1 x 0,50 kr = 180,00 kr.

Totalt: 180,00 kr
Rättningskod: PWD PTT HPK

God turer
alla filurer
Såpass ” ska du ud å feska makrill i möre eller ät sella som går te ?” Se upp för fjärsing dom är på hugget i sommarvärmen.
__________________
Loke
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal idag, 17:57   #6
 
Reg.datum: jul 2012
Ort: Göteborg, guldheden
Inlägg: 1 756
Sharp$: 4778


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Såpass ” ska du ud å feska makrill i möre eller ät sella som går te ?” Se upp för fjärsing dom är på hugget i sommarvärmen.
Nä nä, vi är vegetarianer sen tonåren. Ingen fesk. Men en kall öl på kvällen och
det här:

DD
Inlämnat: 2026-06-26, 18:50

Avd
1: 5 Husavik
2: 11 Maverick


1 x 50,00 kr = 50,00 kr

Totalt: 50,00 kr
Rättningskod: XRX JCK VLD
bosseguldheden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal idag, 18:11   #7
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 7 496
Sharp$: 19727
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bosseguldheden Visa inlägg
Nä nä, vi är vegetarianer sen tonåren. Ingen fesk. Men en kall öl på kvällen och
det här:

DD
Inlämnat: 2026-06-26, 18:50

Avd
1: 5 Husavik
2: 11 Maverick


1 x 50,00 kr = 50,00 kr

Totalt: 50,00 kr
Rättningskod: XRX JCK VLD
Ja de DD förslaget låg väl i luften och den är helt i min smak.
Jag är oxå lite vego inriktad på gamla dar men som gammal bonnpöjk och närhet till Bua och Läjet är det gött med lite go färsk fisk och klassikern stekt fläsk och bruna böner lite då och då. Blir du sugen ?
Ha de gött på havet imorgon Bosse Bus. ” jag trivs bäst i öppna landskap nära ..” Lundell har rätt.
__________________
Loke
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Svara



td