Reklamlänk | 18+ | Spela ansvarsfullt | stodlinjen.se | Spelpaus.se
|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
V85 - Halmstad - Lördag - 4 Juli
Spontana tankar
Avd 5 1, Villiamsson BB är snabb ut kanske hittar till ledning, men 1an i spårtrappor vinner väl sällan. 8 Burgerheide, klasshäst kommer nog laddas framåt. Kan nog vinna utvändigt med vettig resa. Avd 6 2, Under armor tycker jag sett riktigt fin ut. Startsnabb och har nog bra chans på ledningen. Dock risk för körning i detta loppet. 7, A fair day kommer få det svettigt utvändigt. Chansspik? Avd 7 5, Alvena roy Perfekt läge på ledning igen. Endast 1 vecka från senaste starten. 2, Ogden boko utmanar nog om ledning. Troligtvis svårt att slå dessa två utifrån om det inte blir hård körning. Avd 8 7, Nilla lane. Toppsto, kan nog braka till ledningen från spår 7. 2, Victoria LL, 3, Tangerina är nog mest intresserade av rygg ledaren på 2140. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 4791Stats: - - ROI: % Vinstprocent: % |
Tidigt utkast:
Avd 1 1 Run Rhapsody Run är under utveckling men fortfarande valpig. Bra spår dock, som Johan förstår sig på att använda. Inga springspårshästar att fajtas med är en fördel. 9 Cantal hade jag spikat på Kalmar och den var grym och räckte nästan till vinst. Det här ser lättare ut, mitt förstastreck! Avd 2 Lärlingslopp. Fredrik Plassen är väl bästa lärlingen här? Har kört in över 5 miljoner i år. Fick dessutom en bra häst i form, 7 Don Gaagaa. Spikas av tränaren och tänkbar chansspik för mig. Avd 3 2 Buddy Topline varnade Bergh för på Kalmar, fick inte till det från bakspår på kort. Rycker skorna nu med framspår. Kan vara en spik. Avd 4 1 Preposterous har vunnit alla sina felfria lopp och får nu spår ett i volt på hemmabanan. Låter som en sund spik. Avd 5 Duktige Gustav Johansson blev så glad när han fick spår fem med 5 Chico Lane i kortloppet. Så glad att han rycker alla skor och sätter på jänkarvagn. Go Gustav Go! Avd 6 Kungen av Kalmar 7 A Fair Day går ut i ett kortlopp igen. På Kalmar senast vann han på 9.0 men här räcker det nog med 11.3? Avd 7 "Professorns" häst 5 Alvena Roy blev snöpligt slagen av Currency Artist på Kalmar, men han är inte med idag. Blir nog favorit - men till acceptabel procent. Johan skäms för att han inte vann senast och tar nog i lite extra nu. Avd 8 7 Nilla Lane kan bli en kommun-spik eftersom det är sista loppet och Unters målar ut den som dagens bästa chans. Jag är (som vanligt) motvalls gubbe och tar ALLIHOPA HÄSTARNA och hoppas på en skräll, vilket ju nästan alla andra hästar är, En tidig systemstomme som än så länge kostar 12 kr. Men jag kanske stannar där. Tycker det ser rätt plausibelt ut som det är. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Tidigt Inkast
Matchen börjar ju inte förrän 23.00. Lite tidsfördriv innan dess. Försöker hitta lite halvstänkare med bakspår på snabba sommarbanan Långa bollar på ………..tja det är frågan ![]() Och frågan är oxå hur många av de nämnda som vinner ? 2-3 st ? V85 1) 11 Power Of Sand Conrad och Hanna. Tja varför inte ? Dom verkar trivas ihop. Hästen är inte så dum han heller. Springspår på andravolten. Halvsmack. V85 2) 7 Don Gaagaa Knallform på både häst och kusk. Plassen har kört in 5 mille i år. Duktig 22 åring. V85 3) 7 Secret Brigadon Halvsmack trots lite surt läge. V85 4) 11 X.X.X. In Se ovan. V85 5) 8 Dream Burgerheide Se ovan och ovan. Distansgynnad rackare. V85 6) 4 Novato Smack. Grym form på The Flying Dutchman. Affe trivs väl inte med att lunka i spåren på ”gamla” dar ? Eller går han banrekord 09,2 ? Nej inte från spår 7. V85 7) 7 Godfather är väl chanslös på pappret men ……….. bättre än raden. Min miljonhäst i omgången. V85 8) 1 I’m Still Standing Har gjort grymma lopp hela våren. Om stallkompisen mot förmodan en har dålig dag är det en rolig stänkare. Men det händer nog aldrig. Tvilling häst. 7 Nilla Lane Måste väl nämna omgångens dundermärr. Jäklar vilken häst. Startsnabb, travsäker, vinnarskalle och vunnit 20 av 34 starter i tuffa gäng. Så här ska en perfekt travare se ut.
Loke Senast redigerad av Efterhandaren den idag klockan 15:54. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Matchen?
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Tja förhoppningsvis blir det Match ikväll. Men det känns väl änna omöjligt att vinna.
Nederländerna och Tyskland har stämplat ut. Tredje gången gillt för en av favoriterna ? Nja det känns väl inte troligt.
Loke Senast redigerad av Efterhandaren den idag klockan 18:56. |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Jag försökte se nån fotbollsmatch på TV i tonåren men tröttnade efter 10 minuter och gick och satte på en Jimi Hendrix-platta istället. Det är väl ungefär där mitt sportintresse befinner sig fortfarande. Har dock sett något schack-parti på TV någon gång.
|
|
|
|
|
|
|