Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.

Reklamlänk | 18+ | Spela ansvarsfullt | stodlinjen.se | Spelpaus.se

Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal idag, 14:27   #1

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 4827

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

V85 söndag 19 juli - Axevalla

Jag ser att Lutfi Kolgjini, som tränar Milady Josselyn, har satt upp sig själv som kusk på Sto-Championatet istället för Dante. Ska han bjuda på en "Lutfi Kolgjini Show" kanske? Den måste man ju ha med, bara för "old times sake". Heja Ludde! En av våra legendariska profiler!
bosseguldheden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal idag, 17:00   #2

Reg.datum: dec 2019
Sharp$: 19806
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bosseguldheden Visa inlägg
Jag ser att Lutfi Kolgjini, som tränar Milady Josselyn, har satt upp sig själv som kusk på Sto-Championatet istället för Dante. Ska han bjuda på en "Lutfi Kolgjini Show" kanske? Den måste man ju ha med, bara för "old times sake". Heja Ludde! En av våra legendariska profiler!
Känns änna märkligt.
Hm Ludde har väl inte kört travlopp på 3 år. Och det finns väl ett krav på minst 20 genomförda lopp senaste 2 åren på Rikstotolicens för kuskar !? Eller har jag fel ?

Senast redigerad av Efterhandaren den idag klockan 17:05.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal idag, 19:48   #3

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 5239
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Känns änna märkligt.
Hm Ludde har väl inte kört travlopp på 3 år. Och det finns väl ett krav på minst 20 genomförda lopp senaste 2 åren på Rikstotolicens för kuskar !? Eller har jag fel ?
Du har helt rätt. Propositionen säger Kuskkategori 1. Det innebär att man ska ha kört minst 100 lopp senaste fem åren, varav minst 20 lopp senaste två åren.
Ludde är inte ens i närheten av de antalen.
Altoc är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Svara

td