Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo

Reklamlänk | 18+ | Spela ansvarsfullt | stodlinjen.se | Spelpaus.se

Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal igår, 08:16   #1

Reg.datum: dec 2019
Sharp$: 19814
Standard

Måndag 13/7 - Mantorp - V64

Efter Gröt Tjöt

V64 1) 3 Bollinger N.O. Härdad i betydligt tuffare gäng. Perfekt läge.
Endast galopp emot.

V64 2) Hall Of Fame S. Ok skor på men jag tror Hajom hästen leker med dom. Hög kapacitet för klassen.

V64 3) 8 Bourbon Crown Härdad i tuffa gäng. Jag tror Jepson fixar en Hajom repris.

V64 4) 11 October Skies Försöker hitta en stänkare i denna lågklassiga vidöppna tillställning.

V64 5) 10 King Of Everything Gamlingen har pausat nästan ett år ?
Hur har vi det med kropp och knopp ? Hm går väl inte att begära vinst ?
Men det finns gammal fin klass i hästen. Svårt att hitta lämpliga lopp till en gammal 10 årig mångmiljonär.

V64 6) 4 Cricket Art C.G. Spännande kuskförstärkning. Se upp.
Gammal igår, 18:54   #2

Standard

Den där Walmann. Slivovitz Lover är ju min gamla följehäst som ALDRIG vinner. Jomenvisst idag var det dags. Skoglund stiger i graderna på min favoritkusklista.
Gammal igår, 20:22   #3

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Efter Gröt Tjöt

V64 1) 3 Bollinger N.O. Härdad i betydligt tuffare gäng. Perfekt läge.
Endast galopp emot.

V64 2) Hall Of Fame S. Ok skor på men jag tror Hajom hästen leker med dom. Hög kapacitet för klassen.

V64 3) 8 Bourbon Crown Härdad i tuffa gäng. Jag tror Jepson fixar en Hajom repris.

V64 4) 11 October Skies Försöker hitta en stänkare i denna lågklassiga vidöppna tillställning.

V64 5) 10 King Of Everything Gamlingen har pausat nästan ett år ?
Hur har vi det med kropp och knopp ? Hm går väl inte att begära vinst ?
Men det finns gammal fin klass i hästen. Svårt att hitta lämpliga lopp till en gammal 10 årig mångmiljonär.

V64 6) 4 Cricket Art C.G. Spännande kuskförstärkning. Se upp.
Fy F-n va dåligt. Inte en siffra rätt. Jag fortsätter med gröten men tjötet är ju uttjatat.

td