Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo

Reklamlänk | 18+ | Spela ansvarsfullt | stodlinjen.se | Spelpaus.se

Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal igår, 13:51   #1

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 4919

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

V85 Östersund 8 aug

Tidiga intryck:

Sensommaromgång. Sju lopp medeldistans auto, ett lopp lång distans auto. Inga kortlopp och inga voltstartade lopp där man kan dra nytta av spårstatitik. Tre av loppen är kallblodslopp och ett är ungdomslopp. Men visst ska jag slänga in en liten lapp även denna vecka men sparar mitt krut till Åby veckan därpå.

Avd 1
Markus Pihlström är en av de hetaste tränarna norrut just nu. 7 Googoo Fairytale slipper tillägg nu och Ulf Ohlsson körde vid senaste segern. Rikaste hästen i fältet och nu provar man med amerikansk sulky för första gången. Det känns som en sund spik

Avd 2
Dagens "norgetävlande kallblod som kommer till Sverige och får körspö och svensk toppkusk" får väl bli 7 Sjö Lilja i detta svåra stolopp. Men den har 30% galopper så gardering känns nödvändig.

Avd 3
12 Soldhöjdens Drake har jag alltid haft ett gott öga till ända sen Torbjörn Jansson brukade köra den med framgång. Ska bli intressant att se vad Jepson kan göra från 12-spår. 8 Svarte Petter är alltid farlig. Måste kolla upp varför dom sätter på skorna denna gång.

Avd 4
OBS spårtrappa! Därför tror jag att jag spikar mig ur problemet med sämsta spåret/högsta startpoängen, 8 Lion Sisu. Bästa kusken oxå!

Avd 5
5 Lannem Pär borde ha god chans från spår 5. Det är ju dessutom nästan Örjan-pengar i potten. 1 Ängsrask ser oxå rask och trimmad ut. Kanske kan bli ett lås på de två.

Avd 6
Ungdomslopp. 22-årige Fredrik Plassen har kört in över 6 miljoner i år. 7 Noelia är oxå i form, se om senaste loppet från Bergsåker! Bara att spika? Fast duktiga 4 Kopparmärra får en bra kusk nu!!!

Avd 7
Westholm har med tre hästar, Wäjersten likaså. Redén har två och en skånepåg har rest upp till norrland med en. Då är det bara en kvar, en Fredrik Wallinare. Det kan bli ett rörigt plockepinn-lopp med så många "stallkörningar". Hur ska man tänka då? Jag tänker ta allihopa hästarna.

Avd 8
Jag brukar spika min namne, 4 Puskas Bo men han har hoppat upp två klasser nu så jag garderar med 10 Gumshoe Sox som vann på medeldistans på Bergsåker på 11,7 med galopp. En liknande prestation nu så är han en svårknäckt nöt. Kanske räcker med de två?
bosseguldheden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td