Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.

Reklamlänk | 18+ | Spela ansvarsfullt | stodlinjen.se | Spelpaus.se

Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2026-08-07, 19:16   #1

Reg.datum: okt 2015
Sharp$: 2385
Standard

Veiko Veiko

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/ha...st-misshandlas
Wolfman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal igår, 11:14   #2

SwedishHorseRacings avatar

Reg.datum: jun 2018
Sharp$: 4265
Standard

Vilken skurk han är Veikko. En komplett idiot.

Vad skulle hästen ha gjort för fel?
Har denne varit uppkäftig under transporten så dom var tvungna att stanna bilen och ta itu med det, eller har hästen inte gjort tillräckligt bra ifrån sig på travbanan?

Jag tror att hästar gör bäst ifrån sig om dom trivs och mår bra.
Dom ska springa av ren lust och glädje, och inte för att dom vill undvika "repressalier".

Hoppas nu att dom aldrig mer intervjuar denna Veikko i ATG Live eller någon annan TV-sändning. Jag har totalt fått avsmak för denna person och det hoppas jag att även hästsporten i övrigt fått.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
eklonov (+1000)

Senast redigerad av SwedishHorseRacing den igår klockan 11:25.
SwedishHorseRacing är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal igår, 11:25   #3

Reg.datum: apr 2015
Sharp$: 5700
Standard

Personligen är jag bara chockad. Den till synes sympatiske tränaren gjorde detta? Jag avvaktar med dömandet tills jag hört hans egna ord men det som syns är avskyvärt!
Bonbon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal igår, 15:37   #4

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 2543
Standard

Gissar att hästen bits och det kan göra riktigt ont.

Hursomhelst mår jag dåligt av att se hur man behandlar hästen och verkar piska i affekt. Det räcker vanligtvis med att snurra ett grimskaft så hästen ser utan att röra hästen.

Vi skall vara rädda om vår fyrfota vänner, att slå ett djur är som att slå ett barn,
mao aldrig okey.
Jajjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td