|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
Veiko Veiko |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Vilken skurk han är Veikko. En komplett idiot.
Vad skulle hästen ha gjort för fel? Har denne varit uppkäftig under transporten så dom var tvungna att stanna bilen och ta itu med det, eller har hästen inte gjort tillräckligt bra ifrån sig på travbanan? Jag tror att hästar gör bäst ifrån sig om dom trivs och mår bra. Dom ska springa av ren lust och glädje, och inte för att dom vill undvika "repressalier". Hoppas nu att dom aldrig mer intervjuar denna Veikko i ATG Live eller någon annan TV-sändning. Jag har totalt fått avsmak för denna person och det hoppas jag att även hästsporten i övrigt fått. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
eklonov (+1000) Senast redigerad av SwedishHorseRacing den igår klockan 11:25. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Personligen är jag bara chockad. Den till synes sympatiske tränaren gjorde detta? Jag avvaktar med dömandet tills jag hört hans egna ord men det som syns är avskyvärt!
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Gissar att hästen bits och det kan göra riktigt ont.
Hursomhelst mår jag dåligt av att se hur man behandlar hästen och verkar piska i affekt. Det räcker vanligtvis med att snurra ett grimskaft så hästen ser utan att röra hästen. Vi skall vara rädda om vår fyrfota vänner, att slå ett djur är som att slå ett barn, mao aldrig okey. |
|
|
|
|
|
|
|