Reklamlänk | 18+ | Spela ansvarsfullt | stodlinjen.se | Spelpaus.se
|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
Onsdag 12/8 - Örebro - V86 DD mm
Dagens Dubbel Deklamation
Deklamation kanske är lite överkurs men måste ju ha ett D ord !? Dravel kanske hade passat bättre ![]() ![]() Gocciadoro och Flemming har flera intressanta starthästar i min värld och den där Örjan har oxå bra förspänt ikväll. V86 är för tungt men ett litet DD förslag känns lagom medans gröten lägger sig till ro ![]() DD 1) 5 Juventas är en härlig märr med både Maharjaha och Varenne gener. Ok får nog tugga i spåren på luriga Örebro men det borde hon tåla. Jag tror favoriten blir svårslagen. DD 2) Klass 1 mot Brons är en gammal god (soppa) propp. Jag tror Bronshästarna där bak är betydligt tuffare än Klass 1 filurerna. 14 Ingmar Banker Kommer med två ägg i korgen men har hög grunkapacitet. Måstestreck. 15 Gaudi Laksmy Här snackar vi bättre än raden. Ok Allesandro med bakspår är väl lite oddshöjande. Men Auto start underlättar. Readly Expressaren är ganska travsäker och tål en offensiv resa.
|
|
|
|
#2 | |
|
Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 4991Stats: - - ROI: % Vinstprocent: % |
Citat:
Hoppas på klirr i byxorna
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Lyssnade på Snygg Elin och som vanligt kommer hon med streckvärda luringar som lockar till chansspel. Bakspårs DD 10 mot 12. Ett litet ryggspel som kan framkalla Klirr i Byxan.
Hoppla 10 mot 13 var det.
Loke Senast redigerad av Efterhandaren den idag klockan 17:16. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 4991Stats: - - ROI: % Vinstprocent: % |
Jag blev byxis i guldbyxan och dubblade min dubbel
i DD 1. Jepson innanför känns farligt. Men även om det skulle bli 5-8 så går jag plus med 42 öre. Alltid något! ![]() Lycka till!!! DD Inlämnat: 2026-08-12, 17:50 Örebro Avd 1: 4, 5 2: 5, 6, 8, 14, 15 10 x 10,00 kr = 100,00 kr Totalt: 100,00 kr Rättningskod: RQS HNF TCC |
|
|
|
|
|
#6 |
Stallkörning De luxe
I avd 1 med Björn Goop för Unterateiner stallet, lägg ner travet istället, pinsamt de luxe.
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
12 DIVA EK ?
Tyckte Patrik Fernlund sade att man skulle ligga lågt med den, och att därför skulle 8 Y.NOT DIAMANT kunna vinna relativt enkelt, och skulle komma till spets. Det blev inte alls som det var sagt. Varför går dom ut med sådan hör felinformation? Hade inte 12 DIVA EK ett viktigare lopp längre fram? Dom får väl köra loppen som det är sagt.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Nollkollolisten (+5) |
|
|
|
|
|
|
|