Reklamlänk | 18+ | Spela ansvarsfullt | stodlinjen.se | Spelpaus.se
|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#61 |
|
Jag hade ett absolut klartecken på en felfri OKB och Highly Appreciated från vad jag håller som säker källa.
Spikade och bläddrade vidare, utan att ägna de andra märrarna någon uppmärksamhet. Felfri=stenklar. Men som vanligt fick jag fikon, då märren dummade sig i snurren och slog på en jättebrasa, så var den travdagen förstörd. I övrigt blev det en enkel omgång. Tror att ni som flaggar nästagångare, bör fundera på att flagga märren till nästa start. Det är inte ofta jag under alla dessa år med trav, fått ett sådant klartecken. Felfri blir hon livsfarlig mot ett liknande gäng i nästa start. Det var som väntat ”hämtgurka” för världens bästa kusk och Epic Kronos, en sk promenad i parken. Det var kul att se när Örjan näpsande Wäjersten, när hemmakusken utmanade om spets (det hedrar Wäjersten att han vill tävla). De övriga körde för andrapriset redan från start. Daniel Rede’n fick skratta hela vägen till banken med 1,5 miljoner färska ocirkulerade sedlar i fickan, då Kentucky River tog men silvret. Daniel har flaggat för att Kentucky River var i sitt livs form, precis samma sak gällde Epic Kronos. Visst jag lyxade bort några streck i Guld, men jag trodde mig ha redan två säkra spikar med Highly Appreciate och Elins drag Meydan Silver. Drygt insatsen tillbaka är stort för en travnolla som jag. Är som känt, genomgående bara med och pröjsar. |
|
|
|
|
|
|
|