Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.

Reklamlänk | 18+ | Spela ansvarsfullt | stodlinjen.se | Spelpaus.se

Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal igår, 18:43   #1

Reg.datum: dec 2019
Sharp$: 20496
Standard

Söndag 13/9 - Bjerke - V85

Högklassigt trav på Bjerke banan. Kriterie och Derby finaler för både varma och kalla 3 och 4 åringar. Mina favoritbetonade måstestreck efter 5 min koll av startlistan.

V85 1) 3 Skiffer Jag tror Djuse pojken har en bra chans med JOP hästen. Revanch för galoppen i Svenska Kriteriet.

V85 2) 7 Rise N'Shine Vixi Startsnabb märr. Spets och slut ?

V85 3) 3 Seaside Fun Smack.

V85 4) 2 Excalibur Gene Toppform men tuffare motstånd idag. Men har vinnarskalle. Chansstreck om favvisen sviker.
6 Charron Meriterad herre med lite ihålig rad, van vid betydligt tuffare motstånd. Smack.

V85 5) 3 Tangen Nils Smack.

V85 6) 7 Midnatt Tulla Har grym form. Men loppet känns vidöppet. Det är ju Nordis märrar.

V85 7) 3 Kaprizov Undantagshäst. Smackelismack.

V85 8) Hoppla. 15 hästar på 5 volter och 3 varv. Hujedamej.
2 Id Diamant Formtoppad märr som är ett ? på distansen. Men………!?
6 Genius Formtoppad hingst som fixar distansen. Halvsmack.
13 Fighter Kronos Blir väl med rätta hårt betrodd. Distansgynnad Readly Expressare. Helsmack.
Gammal igår, 23:53   #2

KalleKluts avatar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 22420
Standard

Några fina och jämna lopp men också flera rejält skiktade lopp..

Omgångens bästa spik hamras in i Avd 5. 3 Tangen Nils tror jag bara möljer ner Ängsrask!

Två skrällar att se upp för:
Avd 1. 2 Will Borken 10% har neutralt spelvärde men debuterar med jänkarvagn. Extremt tufft motstånd men som jag läser loppet så sitter han nog i 2a utvändigt efter 1000m.
Avd 6. 4 Heimly Best 2% och totalt bortglömd! 2 lopp i kroppen och rycktussar ffg. Den här gången sitter han inte fast! Kanske tufft att blåsa ner favoriten från ledningen men definitivt tvilling och V/P spel. Jag låser..

Jag gissar på att utfallet blir 5 favoriter och usel utdelning! Dvs läge för mångbong..
KalleKlut är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td