|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 |
|
Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 654Fotboll Side plays "t Stats: 39 - 24 - 0 ROI: 136.71% Vinstprocent: 61.90% |
hur fan skriver man person numret så det funkar?? har försökt googla o greja men hittar inget!!
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Strålande bra! Tack!
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Tackar !!! Fick igång det jag med
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Då ingen verkar reflektera över att danskar ser gratis på svenskt trav och vi får betala gör jag det själv.
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det Nu även på Twitter To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
|
|
|
|
|
#20 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#21 |
|
Inte att ATG tar betalt för dom brukar hålla hårt i pengapungen har jag förstått.
Men lite förvånad att folk verkar acceptera det hela.
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det Nu även på Twitter To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Reg.datum: okt 2010
Sharp$: 585Blandade smågodis. Stats: 284 - 321 - 5 ROI: 115.66% Vinstprocent: 46.94% |
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Banned
|
Citat:
Kanske en av anledningarna till att travsporten går som den gör i Danmark - för detta lär ju inte vara gratis för danska travsportsförbundet - de kan inte hushålla med pengarna, helt enkelt...! ![]() Innan någon börjar gorma så var detta sagt med ironi, även om jag tror att danskarna skulle behöva titta mycket mer på hur vi i Sverige gör det - tror dansken är för stolt av sig för att göra det dock... /Badass |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
klockrent tog en minut att fixa tyvärr hade jag inte så många sharps
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Dom släckte ner mitt konto rätt snabbt dock...nu är det bara att pröjsa till ATG igen
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Peppar, peppar...mitt har fungerat hur bra som helst i en månad nu!
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Sharpest
|
|