Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-03-29, 11:38   #1
 
Reg.datum: mar 2011
Inlägg: 1
Sharp$: 11
Standard

Travhästägare på forumet ?


Tjena

Jag tänkte höra runt om det finns några travhästägare här på forumet eller någon som haft travhäst förut och vad ni tyckte om det hela ?

Jag tänkte även att om intresset finns kan vi tipsa/varna för olika tränare och vad de gör bra eller dåligt som kan vara nyttigt att veta för en hästägare.

Ni som haft travhäst är säkerligen bekanta med att det brukar kosta mer än vad det smakar, om någon av er haft en häst som gått jämnt upp eller till och med på plus vet hur svårt det är att lyckas hitta den hästen och ta vara på kapaciteten och talangen samt motivationen på hästen.

Har någon av er varit andelsägare kanske ? I så fall vart ? Vad tyckte ni om ägarformen ? Fungerade administrationen ?
Kricka är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-06, 15:02   #2
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 48
Sharp$: 2374
Standard

Hej

Jag provar på att vara andelsägare men vi har inte kommit till start ännu

Den största anledningen till att jag valde andelshäst är väl att man har råd med välstammat och kan ha den hos en etablerad tränare vilket borde betyda att den har större chans att komma till start. Gevetvis är nackdelen om det skulle bli plus på kontot så är det många att dela.

Hade kollat lite på olika hästar men fastnat lite för en hos Stockholm farm som heter Diablo Brodde och när dennes helsyster Debbie Brodda tog ner Russel November från dödens var affären ett faktum

Stockholm farm har hållt på ett tag och verkar seriösa, okej hemsida med tränings rapporter var 3-4 vecka. Även inbjudningar att hälsa på där hästen är för tillfället. Var nere på Brodda stuteri förra sommaren och kommer väl åka på någon mer träff när den förhoppningsvis kommer till Stig H.

Magnus
Magnus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td