|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
lite sent ute men mitt lilla system är:
1 2,5,6,7 3,4,6 3,4,5,9 5,9,11 3,4 3 tror på snoken idag så dom flesta ideerna är från honom lycka till alla! |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Sharpest
|
Själv sprack man i andra redan :(
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
men va fan... nu ser jag juh att jag har kryssat fel.. ville juh ha 4 istället för 5 i lopp 5..
hoppas på 5an då
Senast redigerad av omwttm den 2011-07-02 klockan 16:11. |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Noralf Braekken är fan expert på att köra bort kallblod på svenska V75, tur att man redan visste det och garderade. Jag undrar om uppfödaren till häst 1 och 2 i kallblodsloppet sitter och är nöjd varje gång speakern svettas i ett lopp de är med i, i know i would!
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Fan vilken härlig häst, ser ut och agerar som att han är född till att springa (vilket han naturligtvis är också)! Gillar verkligen löpstilen och inställningen på den här och det ska bli intressant att se hur långt han kan gå.
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
OMWTTM det ser bra ut det där lilla systemet!
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Inget spelvärde till 6ggr, ska mer till än en bra häst för att vinna final från spår 10 (hård öppning eller inte, de brukar kunna hålla ut bättre där framme i finalerna bl a). Inte ens säkert att han är bästa hästen på bakspår.
Senast redigerad av Stekel den 2011-07-02 klockan 16:44. |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Big River Supreme däremot, där finns nog största övervärdet i loppet både plats och vinnare!
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Gillar Åkes min mot Olsson när han mosar sig till ledning, "jag har bästa hästen so piss off med din amatörkuse!".
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
meen va tråkigt... mitt lila system gick back de med på 6rätt.. aja, väntar på min första 7a sen när de ger lite mer pengar istället...
|
|
|
|
|
|
|
|