Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-07-24, 12:36   #31

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Helt klart Örjan som är största idioten, han visste ju vem han körde mot iallafall. Jag har nog aldrig sett honom i en sån spetskörning och det har nog inte Åke heller så varför skulle han backa ner i rygg? Jag undrar hur stor chansen är att han kört likadant med en av Hultmans hästar, kan nog räknas i promille som mest.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-24, 12:59   #32

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 1782
Standard

Varför är Örjan Den största idioten? Han har ju spetsen och visar tydligt att han vill köra där. Sen att Åke har fått hjärnblödning och bara trycker är ju helt sjukt. Han tror att han kan göra som han vill hela tiden. Härligt att örjan svara i det längsta. Oavsett vems hästen var. Kanske till och med fått order att svara spets till vilket pris som helst. Självklart är det åke som skulle tagit upp och backat ner i rygg.
mrgump är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-24, 13:08   #33

Standard

Jag menar, ligger man utvändigt och inte kommer förbi, utan kör ihjäl både sin egen och den innanför bara för att ta sig förbi så är det ju helt klart den utvändigt som gör fel.
Gammal 2011-07-24, 13:13   #34
DrD

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 819
Standard

...det kan vi diskutera hur länge som helst, säger mitt sista här...
Om det fanns någon form av "körorder" vet vi ju inte... Örjan brukar ju best. sånt själv... och "svara spets" kan ju vara en sak, detta var ju ngt helt utöver detta... Men Åke har vi ju sett tidigare i sådana "tokkörningar" minns då han och Robban TÄVLADE på Bergsåker... oj! Visst är Greta Töll ett ovanligt hårt sto, men tror väl ändå att Åkes hingst är den som har störts chans att inte få men av detta race...

Till sist... om vi nu säger att "det blev lite fel" den första allt för långa snabbkörningen... så var det väl ändå j-vligt märkligt att Örjan vrider ut Greta direkt och skall upp utanpå... vad trodde han där??? Kul om man haft pulsmätare på bägge kuskarna samt ägarna och paret Åsberg (som väl inte väljer Örjan som kusk nästa gång, om han inte gratiskör som komp.)

Nog sagt, nya lopp...nya insatser!
DrD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-24, 13:14   #35

Stekels avatar

Standard

Ingen hjärnblödning där, en relativt normal styrning av Åke. Det kanske var order om spetskörning också men jag tror inte stallet var nöjda heller utan resonerar som jag tycker Örjan borde ha gjort, att köra mot Kern/Ludde/Svanstedt när de väl bestämt sig är i princip aldrig en bra idé.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gammal 2011-07-24, 13:17   #36

Stekels avatar

Standard

Håller med DrD och kommer nog spela emot Greta i nästa lopp, skulle tro på bra chans att det satt sig mentalt i hästen till nästa gång.

Gammal 2011-07-24, 19:51   #37

Standard

Jo men bara för att det är en "normal" styrning av åke så innebär det ju inte att den är ok. Och Örjan sa ju efter loppet att han gick ut i andra för att åke tog upp och nästan stanna på 2 steg. Han sa även att han skulle kört loppet likadant igen om det kördes om.
Gammal 2011-07-24, 20:21   #38
DrD

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 819
Standard

... skulle ju egentligen "lagt locket på", men...
...jag tycker nog Örjan överdriver detta med "tvärstoppet", tror fan det att man inte kan/vill fortsätta i idiottämpot väl i täten, men tvärstopp på två steg var det inte.

Håller med Stekel om Ludde/Kern... mitt i prick, sen har vi då också Svanen... och Robban Bergh kan ju bränna alla säkringar ibland oxå!
Sen har vi sansade spetskuskar, Takter och Daniel Ohlsson vill ju gärna köra i spets, men inte till vilket pris som helst...

Ny vecka, nya utmaningar... med Xtra V75a på tisdag!
DrD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-24, 20:46   #39
Rob

Sharp$: 3084
Standard

Vinstlistan

...hostad på rapidshare. Finns det bättre ställe att ladda upp på så säg till så ordnar jag det!

Senast redigerad av Rob den 2011-07-24 klockan 20:47.
Rob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td